مشتریان در صف نان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش ایسنا براساس اعلام وزارت بهداشت بعد از پاساژها، نانوایی ها در پایین ترین سطح جدول رعایت پروتکل های بهداشتی قرار می گیرند. موضوعی که رییس اتحادیه نان سنتی در واکنش به آن اعلام کرد که کلیه پروتکل های بهداشتی به نانوایان اعلام شده است اما مشتریان  باید خودشان به هنگام ایستادن در صف پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و ضمن استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را نیز مد نظر قرار دهند.

بیژن نوروز مقدم در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه در این شش ماه (از شیوع کرونا تا کنون)  حتی یک مورد ابتلای به کرونا در نانوایی ها گزارش نشده است، اظهار کرد: برخی افراد انتظار دارند شاطری که جلوی آتش و تنور ایستاده از ماسک و دستکش استفاده کند. در حالی که این موضوع شدنی نیست. یا گفته می شود خمیرگیر بایستی دستکش  به دست کند. خمیرگیر  چگونه باید با دستکش خمیر را چانه بزنند؟  

وی اضافه کرد:در ستاد ملی مقابله با کرونا موضوعات مربوط به پروتکل های بهداشتی مطرح شد و قرار است اگر واحدی فروشنده ای داشت که مستقیما با مشتری در ارتباط بود حتما فروشنده از ماسک و دستکش استفاده کند.

رییس اتحادیه نان سنتی اضافه کرد: ما وظیفه داریم به همه اعضای اتحادیه نان سنتی اعلام کنیم که مواد ضدعفونی در مغازه داشته باشند، بهداشت فردی را رعایت کنند، مغازه هر روز تمیز شود، الکل در مغازه داشته باشند و دستگاه کارتخوان حتما در مغازه داشته باشند و مشتری خودش کارت بکشد، ولی اینکه مشتریان در صف نان فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند و ماسک نمی زنند با وجود اینکه بارها در رسانه ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید شده، به رفتارهای شخصی مشتریان باز می گردد و آنها باید خودشان رعایت کنند.

رشد قیمت مسکن در ترکیه رکورد زد!
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا