تهیه ۸۲۰۰ بسته جهیزیه همزمان با پویش ملی ازدواج

به گزارش ایسنا، اعظم کریمی در نشست وزیر ورزش و جوانان با مجمع ملی خیرین ازدواج با بیان اینکه باید ازدواج آسان را مورد توجه قرار داد گفت: محوریت اعتماد نو به نقل از برنامه‌های امسال هفته ازدواج به دلیل شرایط شیوع کرونا و وضعیت اقتصادی و نیاز سنجی که صورت گرفت، استفاده از مشارکت مردم و خیرین در ازدواج است که مغفول واقع شده بود به همین دلیل پویش ملی ازدواج راه اندازی شد.

دبیر ستاد ملی هفته ازدواج در ادامه از راه اندازی دبیرخانه مجمع ملی خیرین ازدواج خبر داد و تصریح کرد: این دبیرخانه با حضور مستمر خیرین ازدواج از سراسر کشور همراه است. در گذشته فعالیت مجمع خیرین در شهرستان ها با آورده ابتدائی ٥٠٠ میلیون تومان محقق می‌شد اما این مانع عظیم اکنون حذف شده بطوریکه ٢٦ مجمع خیرین ازدواج در استان‌ها فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین ازدواج با حمایت استانداران و مدیران استانی همراه شده، ادامه داد: به سمتی حرکت کردیم تا از ظرفیت های مختلف بهره ببریم و در این راستا خیرین ازدواج در زمینه های وام های بلاعوض به زوجین، تهیه بسته‌های جهیزیه و برگزاری مراسم ازدواج های آسان و گروهی حمایت بسیار قابل توجهی داشتند.

کریمی با بیان اینکه در این بین به سمت تشویق زوجینی رفتیم که با مهریه کم ازدواج کردند، افزود: ساخت خانه‌های عقد و ساخت منازل مسکونی از دیگر بازخوردهای مثبت فعالیت مجمع ملی خیرین ازدواج است.

به گفته وی، برای پویش ملی ازدواج جوانان تا کنون ٨ هزار و دویست بسته جهیزیه از طرف خیرین اهدا شده است.

تعرفه خدمات دارویی؛ واقعیتی غیرقابل اجتناب/ اقتصاد داروخانه های بزرگ، معیار نباشد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا