احداث ۱۲ کیلومتر معبر در دوره جدید مدیریت شهری

به گزارش ایسنا، علی نوذرپور در این باره گفت: از سال ۹۶ تا نیمه نخست سال جدید ،۱۲ کیلومتر معبر ساخته شده است که تا پایان سال ۲ کیلومتر دیگر به این معابر اضافه خواهد شد. پراکندگی ساخت این معبرها بیشتر مربوط به نواحی ۲ و ۳ و به دلیل در حال توسعه بودن آن نواحی است.
وی در ادامه افزود: از سال ۹۶ تا کنون ۳۵ کیلومتر تراش و روکش معابر داخلی انجام و حدود ۶۰ کیلومتر معابر بزرگراهی بهسازی شده است و تا پایان سال بهسازی ۱۵ کیلومتر در دست اجرا خواهد بود.
وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های شهرک الهیه ساخت و ساز و بهینه سازی معابر این شهرک است افزود: تمامی جداول و انهار معابر اصلی و فرعی این شهرک تا سال ۹۷ ساخته و ریزسازی و روکش خیابان های اصلی شامل دو معبر، تا سال ۹۸ انجام شده است و تا ۲۰ روز آینده یک معبر دیگر ساخته و در صورت برنده شدن مناقصه، ۵ معبر جدید (الوند یک، الوند دو، البرز، سهند و سبلان) نیز تا پایان سال به این شهرک اضافه خواهد شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ نوذرپورخاطر نشان کرد: از دیگر اعتماد نو به نقل از برنامه های معاونت فنی و عمران منطقه ۲۲، تکمیل معبر شهید وفایی، تکمیل زیرگذر انتهای معبر خادمین و تقاطع بزرگراه حکیم، تکمیل رینگ جنوبی مروارید شهر، تراش و روکش آسفالت ضلع غربی و شرقی استادیوم آزادی، بهسازی رینگ پیرامونی دهکده المپیک و روکش آسفالت معابر شهرک عقاب است که تا پایان سال انجام خواهد شد.

ویدئو / صفر تا صد تست PCR کرونا
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا