مهمترین پیام عملیات مرصاد

به گزارش ایسنا، ستاد مرکزی راهیان نور کشور به مناسبت سالروز عملیات مرصاد بیانیه صادر کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل می‌باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم
(إِنَّ رَبَّکَ لَبِالْمِرْصَادِ)

پنجم مرداد ماه هر سال یادآور رشادت دلیر مردانی است که با خلق حماسه ای ماندگار در تنگه مرصاد، آخرین تلاش پلید دشمنان این مرز و بوم را که توسط مستکبرین جهانی طرح ریزی و حمایت شده بود را با همتی از جنس ایمان به شکستی ابدی تبدیل کردند.

عملیات غرور آفرین مرصاد در پنجم مرداد سال ۶۷ یک شکست بزرگ برای منافقین کوردل و استکبار جهانی و یک پیروزی بزرگ برای رزمندگان اسلام و ملت شریف ایران است.

عملیاتی که اوج عزت و اقتدار رزمندگان اسلام را در عرصه بین الملل به نمایش گذاشت و مهم ترین پیام آن حضور به موقع مردم در دفاع از انقلاب و آرمان‌های ان بود که به حمد خدا به یک روز به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس است مبدل گشت.

مجموعه بزرگ راهیان نور کشور که در سنوات قبل در محل یادمان این عملیات این روز بزرگ را گرامی می داشتتند، به خاطر شیوع ویروس کرونا و در راستای عمل به دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر عدم برگزاری همایش ها و جلسات عمومی، بدینوسیله ضمن گرامیداشت این روز مهم و فرخنده، به روح پر فتوح شهدای این عملیات و نیز دوران دفاع مقدس درود فرستاده و برای جانبازان افتخارآفرین و رزمندگان معزز این حماسه و خانواده‌های مکرم آنان سلامتی و تداوم عزت و ایمان از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماید.»

سند همکاری گردشگری ایران و تونس نیاز به بازبینی دارد/ تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس در دستور کار
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 3 =

دکمه بازگشت به بالا