چرا نباید کارگران قهرمان زندگی ما باشند؟

‌احمد بیگی پیش از ظهر سه شنبه ۱۷ تیرماه در حاشیه حضور در مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهید ملاآقایی و خانه فرهنگ کار شهرستان قرچک گفت: در خصوص فرهنگ کار هیچ وقت کلی گو نکرده ایم و در کشور فرهنگ کار به خوبی شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: در خصوص فرهنگ کار کشور، زود قضاوت نکنیم و در خصوص تاریخ فرهنگ کشور مطالعه داشته باشیم، فرهنگ کار دچار مشکلاتی است که باید با تمام توان برطرف شود.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افزود: عدم وجود فرهنگ کار در کشور ضرر هایی را وارد می کند. در این راستا باید ماهانه جلساتی را در خصوص فرهنگ کار با اصناف و اقشار جامعه و صنوف دیگر داشته باشیم.

بیگی خاطرنشان کرد: در کتب درسی در خصوص فرهنگ کار چیزی نیامده است‌، همیشه نباید دنبال قهرمان باشیم. هیچ وقت در کتب درسی از کارگران اسمی برده نشده است و هنوز نتوانسته‌ایم فرهنگ کار را به خوبی به جامعه انتقال بدهیم.

وی اظهار کرد: فرهنگ کار با خیلی دیگر از فرهنگ های دیگر در ارتباط است‌، فضای مجازی یک فرصت بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ کار به جامعه می باشد.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: خیلی از افراد را رسانه ها قهرمان کردند، بیاییم فرهنگ کار و زحمات کارگران را در رسانه ها و فضای مجازی قهرمان کنیم‌، چرا نباید کارگران قهرمان زندگی ما باشند.

بیگی یادآور شد: فرهنگ کار نباید با فرهنگ کار آفرینی اشتباه گرفته شود، فرهنگ کار خیلی مهم تر است چون فرهنگ کار با حفظ و دوام شغل سر و کار دارد و صدا و سیما برای فرهنگ کار به صورت جدی و جهادی پای کار بیاید.

عربستان برای اولین بار به صورت علنی در اسرائیل سرمایه‌گذاری می‌کند
هم اکنون بخوانید

‌خانه فرهنگ کار شهرستان قرچک با حضور مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا