تداوم خدمات‌رسانی بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و کادر درمانی ارتش به دانشگاه علوم پزشکی خوزستان


تداوم خدمات‌رسانی بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و کادر درمانی ارتش به دانشگاه علوم پزشکی خوزستان

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش ضمن تشریح آخرین اقدامات این قرارگاه در استان خوزستان، گفت: کماکان بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و کادر درمانی ارتش در خوزستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سرتیپ دوم حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش در گفت‌وگو با میزان، گفت: کماکان بیمارستان‌ها، آمبولانس‌ها و کادر درمانی ارتش در خوزستان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه همچنان در ورودی پادگان‌ها و کوی‌های سازمانی ارتش در استان خوزستان، عملیات ضدعفونی افراد انجام می‌شود، گفت: ما همچنین هر سه روز یک بار به قرارگاه دفاع زیستی نیروی زمینی ارتش در تهران گزارش می‌دهیم و آخرین وضعیت استان و اقداماتی که انجام داده ایم را تشریح می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه جنوب غرب ارتش ادامه داد: به دلیل اینکه کارشناسان بهداشت به این نتیجه رسیدند که ضدعفونی و گندزدایی معابر، اثر جندانی در کاهش شیوع ویروس کرونا ندارد، ما هم در ارتش این اقدام را در استان خوزستان به پایان رساندیم.

امیر بیدادی گفت: مبتلایان به کرونا در ارتش عمدتا از نیرو‌های درمانی بودند که اکثریت آن‌ها تنها در حد قرنطینه بودند و بعد از چند روز بهبودی پیدا کردند.

 

ایران همکاری‌های خود با آژانس را کاهش نداده است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 12 =

دکمه بازگشت به بالا