برای رفع مشکلات مردم عضو کمیسیون کشاورزی شدم/ اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال جهت بازسازی راه‌های اردستان


برای رفع مشکلات مردم عضو کمیسیون کشاورزی شدم/ اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال جهت بازسازی راه‌های اردستان

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عضویت‌ام در کمیسیون کشاورزی به منظور برطرف کردن مشکلات مردم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: حضور معاون اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی و بودجه به شهرستان اردستان دارای دستاوردهای خوبی بود که یکی از آنها تفاهنامه کلنگ زنی خانه های محروم در استان اصفهان بود که به شکل رایگان ساخته خواهد شد.

وی افزود: توافق به منظور تکمیل باند دوم جاده اردستان به زواره در سفر رئیس اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه یکی دیگر از موضوعاتی بود که بررسی و مبلغ ۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شد؛ با جمع بندی که در استانداری اصفهان شکل گرفت مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به منظور ساماندهی راه های روستایی شهرستان اردستان اختصاص یافت.

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور تکمیل پروژه فاز دوم آبرسانی اصفهان به اردستان، بادرود  و نطنز که از سال ۸۹ مصوب شده مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال در سفر رئیس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی و بودجه در نظر گرفته شده است که این موضوع هم در حال پیگیری است.

وی با اشاره به مسائل حوزه تقسیمات کشوری تصریح کرد: با جلساتی که با فرماندار و بخشداران انجام شد تمام تقسیمات جغرافیایی که در آن تعارض وجود دارد، برطرف خواهد شد.

 طباطبایی نژاد تاکید کرد: حوزه تغییرات مسئولان حوزه ای است که آبروی افراد در میان است و در تغییر آنها بایدحرمت افراد  را در نظر گرفت.

ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان به توافق دست یافتند/ جزئیات چگونگی توافق تهران و ریاض
هم اکنون بخوانید

نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تسهیلات بنیاد برکت با توجه به تغییرات بانک عامل با یک وقفه چند ماهه در اردستان روبرو شد که این موضوع جدیدا آغاز شده است و یکی از مشکلاتی هم  که در این زمینه وجود دارد کمبود تسهیلگر در شهرستان است که پرونده تسهیلات دیر آماده می شود.

وی گفت:  با توجه به دغدغه ای که در خصوص موضوعات کشاورزی، منابع آب، منابع طبیعی و محیط زیست در شهرستان اردستان و حتی استان وجود داشت تصمیم گرفتم تا با تعدادی از نمایندگان استان اصفهان در این کمیسیون شرکت کنیم و بتوانیم بخشی از مشکلات آب و کشاورزان را برطرف کنیم.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: عضو شدن در کمیسیون های مجلس به این معنی نیست که نمایندگان مدرک آن موضوع را داشته باشند بلکه با توجه به امتیاز بندی و مشکلات منطقه کمیسیون مد نظرمشخص می شود که با یک هم افزایی استانی به این تصمیم رسیدیم تا بخشی از مشکلات مردم را بتوانیم مرتفع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا