چهار مصدوم و ۱۵ نجات‌یافته در پی حریق تعمیرگاه خودرو

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: ساعت  ۱۶:۲۸ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش‌سوزی در خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان حدود چهار دقیقه به محل رسیدند گفت: آتش‌نشانان مشاهده کردند در مغازه‌ای به وسعت ۳۰متر با کاربری تعمیرات خودرو که دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو ۲۰۶ داخل آن پارک شده بود دچار حریق شده است. این ساختمان سه طبقه بود که یک طبقه تعمیرگاه و دو طبقه مسکونی بود. در طبقات مسکونی حدود پنج واحد نیز واقع شده بود. زمانی که نیرو ها به محل رسیدند یکی از خودروها دچار حریق شده بود و در حال سرایت به دومین خودرو و سایر بخش‌های مغازه بود.

ملکی گفت: به گفته شاهدان عینی این حریق در ابتدا با یک انفجار همراه بوده که باعث شکسته شدن برخی از شیشه‌ها شده بود. در این حادثه چهار مرد دچار مصدومیت شدند که سه نفر از آن‌ها مصدومیتشان شدیدتر بود و به مراکز درمانی منتقل شدند. فردی که مصدومیت سطحی تری داشت در محل درمان شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: دود زیادی به طبقات بالایی سرایت کرده بود که آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش‌ به طبقات بالایی رفته و ساختمان را به منظور یافتن افرادی که در محل حضور داشتند جست و جو کردند. حدود ۱۵ نفر به سلامت و بدون مصدومیت با کمک آتش نشانان از ساختمان به فضای باز منتقل شدند.

سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران فردا تعطیل است/ امتحانات دانشجویان دایر است
هم اکنون بخوانید

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، حریق اطفاء شده و آتش‌نشانان در حال تخلیه دود و ایمن سازی محل حادثه هستند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا