درخواست از فعالان و دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ برای ارایه نظراتشان به کمیسیون فرهنگی

حجت الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اولویت‌های پیش‌روی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث مختلفی در حوزه فرهنگ وجود دارد که لازم است به آن پرداخته شود. اگرچه در این حوزه اولویت‌هایی وجود دارد که ما تلاش می‌کنیم با جدیت به آن بپردازیم.

وی اظهار کرد: یکی از مباحث اولویت‌دار که در اولین جلسه کمیسیون فرهنگی پس از انتخابات هیات رییسه به آن پرداختیم، موضوع خانواده و بخش جمعیت است. این مباحث از جمله مباحث حائز اهمیت است که ان‌شاءالله با جدیت به آن خواهیم پرداخت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موضوع بعدی که لازم است به عنوان یک اولویت در حوزه فرهنگ به آن پرداخته شود بحث فضای مجازی است. این موضوع در کمیسیون با اولویت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اولویت دیگر ایجاد نظم و آرایش جدید میان دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور خواهد بود که از سوی کمیسیون فرهنگی به عنوان یک اولویت به آن پرداخته خواهد شد.

نماینده فردوس و طبس افزود: این امر به گونه‌ای خواهد بود که تعریف ماموریت‌های جدیدی را متناسب با گام دوم انقلاب براساس فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد باشیم به همین دلیل است که باید در ماموریت‌ها و کارکردها یک بروزرسانی را داشته باشیم.

نصیرایی عنوان کرد: موارد مذکور در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد همچنان در جلسات آینده بر روی این مباحث گفت‌وگو کنیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی از تمامی فعالان و دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ می‌خواهد دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این حوزه به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ارائه دهند تا ما براساس آن نظرات به بحث و بررسی بپردازیم تا به امید خدا به نتایجی قابل قبول دست پیدا کنیم.

بهبود روابط تهران باکو اسرائیل را منزوی می‌کند/ ایران می‌تواند در بازسازی شهرهای آزاد شده آذربایجان مشارکت داشته باشد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا