بازدید رئیس شورای حل اختلاف کشور از مجتمع‌های ، ۱۵ و ۲۵ شورای حل اختلاف تهران

به گزارش ایسنا به نقل از شورای حل اختلاف استان تهران، حجت الاسلام هادی صادقی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور، مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و هیأت همراه صبح امروز دوشنبه (۲ تیرماه) و در دومین روز از هفته قوه قضائیه از مجتمع‌های شماره ۶ و ۲۵ (ویژه خانواده ۲) شورای حل اختلاف تهران در میدان ونک و مجتمع شماره ۱۵ شورای حل اختلاف تهران در چهارراه رضایی (جنوب تهران) بازدید و بازرسی کردند.

رییس مرکز توسعه شورای حل اختلاف کشور در ضمن این بازدیدها شخصا با تعدادی از مراجعین گفت‌وگو کرده و پرونده آنها را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و عنداللزوم دستور مقتضی جهت تسریع در امور صادر کرد.

همچنین در این بازدید، وثوقی سرپرست مجتمع‌های شماره ۶ و ۲۵ (ویژه خانواده۲) ضمن استقبال و عرض خیرمقدم و همراهی ایشان در این بازدید گزارشی از آمار و عملکرد مجتمع ارائه کرد.

در جریان بازدید از مجتمع شماره ۱۵ نیز، عیوض خانی سرپرست مجتمع در جلسه‌ای در دفتر سرپرست مجتمع ضمن ارائه آمار وضعیت کارکنان و پرداخت‌ها در خصوص آمار وارده و مختومه و میزان صلح و سازش در مجتمع گزارش مبسوطی ارائه کردند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام صادقی در دیدار با سرپرستان این مجتمع‌ها ضمن تبیین اعتماد نو به نقل از برنامه‌های راهبری مرکز توسعه شورای حل اختلاف در خصوص اجرای بخشنامه ریاست معزز قوه قضائیه ارشادها و راهنمایی‌های لازم را ارائه نمودند .

انتهای پیام

ظریف روز ارتش را تبریک گفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

دکمه بازگشت به بالا