فرمانده نیروی دریایی ارتش: به دنبال عمود پرتاب کردن موشک‌ها هستیم

به گزارش ایسنا، امیر دریادار‌حسین خانزادی فرمانده نیروی‌ دریایی ارتش (نداجا) در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره انجام تمرین رزم سطحی «شهدای رمضان» توسط این نیرو در محدوده شمال اقیانوس هند و دریای عمان اظهار کرد: در مجموعه موتورهای موشکی نیروی دریایی ارتش قطعاً تغییراتی اتفاق خواهد افتاد که این موتورها باید درجه حرارت بالاتر در زمان طولانی‌تر‌ را تحمل‌ کند.

وی افزود: در سامانه‌های سوخت‌رسانی و‌ سیستم‌های هدایت ناوبری نیروی دریایی ارتش نیز قطعا تغییراتی خواهیم داشت.

فرمانده نداجا گفت: امروز‌ به برد موشکی ۳۰۰ کیلومتر‌ دست پیدا کردیم و به زودی به برد خیره‌کننده بسیار بیشتر‌ نیز‌ دست خواهیم یافت.

امیر خانزادی با بیان اینکه ساخت موشک‌های نسل طلاییه در اعتماد نو به نقل از برنامه نیروی دریایی ارتش قرار دارد، گفت: حرکت در مجموعه نیروهای مسلح به صورت شبانه روزی و تساعدی است موشک‌هایی که امروز‌ به صورت کروز استفاده کردیم از نسل مادون صوت هستند و نزدیک‌به سرعت صوت پرواز می‌کنند.

وی‌ با بیان اینکه به زودی به نسل موشک‌های فراصوت دست می‌‌یابیم، گفت: در آینده نزدیک تولید موشک‌های سوپر سونیک را در دستور کار خواهیم داشت که در آن‌ها موتورهای جدید از نسل توربوفن به کارگیری خواهند شد تا با سرعت چند برابر صوت حرکت کنند.

فرمانده نداجا خاطرنشان کرد: در مجموعه نیروی دریایی به دنبال عمود پرتاب کردن موشک‌ها هستیم که این این اتفاق این امکان را به ما خواهد داد تا تعداد بیشتر موشک‌ها را بر روی عرشه کشتی‌ها جای دهیم تا اهداف بیشتر و متنوع‌تری را مورد اصابت قرار دهیم.

انتهای پیام

توضیحات جنیدی درباره تلاش دولت جهت ایجاد مکان‌هایی برای اعتراضات قانونی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا