وصیت‌نامه بیش از ۳۰۰۰ شهید زنجان آماده چاپ است

به گزارش ایسنا،‌ علی کاظمی با اشاره به اینکه کنگره ۳ هزار شهید استان زنجان فرصتی برای اتمام کارهای نیمه‌تمام و آغاز اعتماد نو به نقل از برنامه‌های جدی است، بیان کرد: در صورت انجام وظایف از سوی کمیته‌های کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان، می‌توان انتظار برگزاری بهترین مراسم را داشت.

وی خاطرنشان کرد: تغییر نام کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان به ۳ هزار و ۵۳۵ از سوی کمیته تکریم و جمع آوری اسناد ارائه شده است. بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان کمتر از ۳۰۰۰ شهید دارد که خدمات دریافت می‌کنند، اما حدود ۶۰۰ شهید نیز دارای شناسنامه زنجان بوده و ساکن شهرهای دیگر هستند.

مدیرکل بنیاد استان زنجان افزود: در راستای گرامیداشت مقام این شهدا وصیت نامه آن‌ها در هشت جلد آماده سازی شده است که تا کنون یک جلد آن به چاپ رسیده است.

کاظمی گفت: در نشست اخیر شورای سیاستگذاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان زنجان قرار شد با توجه به داشتن ۳ هزار و ۵۳۵ شهید در استان زنجان این کنگره تغییر نام دهد. محل اعزام و تولد بسیاری از شهدا زنجان بوده است یا متولد زنجان بوده و از شهر دیگری اعزام شده‌اند که تلاش شد متولدان زنجان به عنوان شهدای استان تلقی شوند.
انتهای پیام

تغییر ذائقه گردشگران ورودی به سمت طبیعت‌گردی و تجربه‌گرایی/ قیمت بسته‌های سفر افزایش معقولی داشته است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا