وجود ۳ هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در استان تهران

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران با اشاره به تعداد افراد بازمانده از تحصیل در سطح این استان، گفت: طبق اعلام اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سه هزار نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان‌های استان تهران شناسایی شده‌اند.

وی افزود: در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران مقرر شد با کمک نهادهای حمایتی زمینه بازگشت این دانش‌آموزان به تحصیل فراهم شود. در این زمینه کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به تحصیل کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست اعلام آمادگی کرد و سازمان بهزیستی هم در این مسیر به آموزش و پرورش کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های استان تهران تراکم دانش‌آموزی در کلاس‌های درس بسیار بالاست و حتی در برخی کلاس‌ها ۳۵ تا ۳۶ دانش‌آموز مشغول تحصیل هستند از این رو احداث مدارس باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: در زمینه احداث مدارس باید از اعتبارات دولتی استفاده شود و هم به کمک خیرین نیاز داریم. ضمن این‌که مولدسازی دارایی‌های آموزش و پرورش در این زمینه موثر است. به‌استنثا شهرستان فیروزکوه تمامی شهرستان‌های استان تهران کمبود فضای آموزشی دارند. بر این اساس باید در راستای رفع این کمبودها هدف‌گذاری مناسب انجام شود.

انتهای پیام

تراکم نخبگانی در تهران بالاست/ نخبگان، احساس مسئولیت بیشتری در قبال محل تولد و زادگاه خود داشته باشند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یک =

دکمه بازگشت به بالا