فرمانده کل سپاه درگذشت مادر شهیدان رحیمی را تسلیت گفت


فرمانده کل سپاه درگذشت مادر شهیدان رحیمی را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی را تسلیت گفت.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت والده شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی و مادر ارجمند سه جانباز سرافراز انقلاب و دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

درگذشت غم انگیز «حاجیه خانم سکینه کردی» والده مکرمه شهیدان غلامعلی و محمدرضا رحیمی  و مادر ارجمند سه جانباز سرافراز انقلاب و دفاع مقدس موجب تاثر و تالم گردید.

بی‌شک مجاهدت‌های بزرگ آن بانوی صبار و فداکار در تربیت فرزندانی مومن، مجاهد انقلابی و ولایتمدار که با تمسک به فرهنگ و تعالیم فاطمی رقم خورده است و از شهادت و جانبازی عزیزانش تا هنگامه عروج آموزگار استقامت، شکیبایی و بندگی خالصانه برای بانوان این سرزمین گردیده است؛ برای همیشه ماندگار و روشنی بخش راه مادران ایران اسلامی در پاسداری از قرآن و آموزه‌های اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) خواهد بود.

این مصیبت را به بیت معظم شهیدان رحیمی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان به ویژه جانبازان سرافراز خانواده، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

هیچ وابستگی در حوزه تأمین تجهیزات دریایی نداریم
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا