بازدید دریادار سیاری از قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی ارتش


بازدید دریادار سیاری از قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی ارتش

معاون هماهنگ کننده ارتش با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) از قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی بازدید کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، صبح امروز با حضور در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، از دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در نمایشگاه قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی ارتش بازدید کرد.

سیاری در حاشیه این بازدید گفت: در قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها، تحت ۱۷ محور دسته بندی شده‌اند تا حرکت علمی در یک مسیر مشخص انجام شود و متناسب با اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: دانشگاه‌های ما مأموریت محور هستند و ما باید در مسیر اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی قرار بگیریم تا به نتیجه مدنظر دست پیدا کنیم، من فکر می‌کنم که حتی با توجه به نیاز روز، این محورها می‌تواند بیشتر هم باشد. اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها و اقدامات در دانشگاه‌های افسری باید به روز باشد و بر اساس نیازهای روز اعتماد نو به نقل از برنامه ریزی شود.

معاون هماهنگ کننده ارتش به کیفیت آموزش در دانشگاه‌های ارتش اشاره کرد و افزود: تداوم و ارزیابی اساتید در دانشگاه مهم است و باید به صورت مداوم انجام شود، در جذب و گزینش دانشجو نیز باید تلاش کنیم که بهترین‌ها از نظر تعهد و سلامت جذب شوند.

در ابتدای این بازدید امیر علیان نژاد معاون آموزش نیروی پدافند هوایی گزارشی از اقدامات انجام شده یک ساله قرارگاه جهاد علمی نیروی پدافند هوایی در راستای محورهای هفده گانه مصوب، ارایه کرد.

در آستانه پیروزی در گام سوم هستیم
هم اکنون بخوانید

سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، دریادار سیدمحمود موسوی معاون عملیات ارتش و سرتیپ دوم علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش در این بازدید دریادار سیاری را همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

دکمه بازگشت به بالا