حمایت از ایجاد ۷۰۰ هزار فرصت شغلی جدید

اصغر نورالله زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی، صندوق کارآفرینی امید در کنار سایر موسسات عامل با پرداخت تسهیلات به شکلی ترکیبی و تلفیقی  از اعتبارات داخلی و اعتبارات صندوق توسعه ملی نقش موثری در حوزه اشتغال روستایی و عشایری ایفا کرده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۸۰۵ میلیارد ریال اعتبار در قالب ۱۵۴۹ فقره تسهیلات با اشتغال زایی ۵۷۵۵ نفر پرداخت شده و به طور متوسط ۹۰ درصد اعتبار ابلاغی از سوی صندوق جذب و پرداخت شده است.

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید در عین حال با اشاره به افزایش سهم صندوق از منابع اشتغال پایدار روستایی تصریح کرد: براساس نظارت کیمته ملی بر عملکرد صندوق در پرداخت تسهیلات مذکور و با توجه به هدف گذاری صحیح پرداخت تسیهلات در صندوق، سهم صندوق به بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت.

نورالله زاده از صندوق کارآفرینی امید به عنوان یک نهاد توسعه‌ای و حامی اشتغال جوانان به ویژه در نواحی روستایی  و کمتر برخوردار نام برد که توانسته ضمن توسعه جوامع محلی و توانمندسازی ساکنان آن در رفع فقر و ایجاد اشتغال پایدار در این مناطق اثرگذار باشد.

وی خاطر نشان کرد: طی سال‌های اخیر این صندوق به عنوان بزرگترین صندوق حمایت از فعالیت‌های کارآفرینانه در مقایس خرد و کوچک فعالیت‌های خوبی در جهت توسعه فرهنگ اعتبارات خرد در کشور انجام داده و با حمایت از ایجاد بیش از ۷۰۰ هزار فرصت شغلی جدید  به ارتقای سطح کارآفرینی در کشور کمک کرده است.

مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید  ایجاد زنجیره‌های ارزش، برندسازی، توسعه شبکه‌های فروش، حمایت از ایده‌های خلاقانه و اشتغال زنان و جوانان را از جمله اعتماد نو به نقل از برنامه‌های نوآورانه‌ای برشمرد که در دستور کار صندوق قرار گرفته و به اجرا درآمده است.

امروز رکورد مصرف برق شکسته شد
هم اکنون بخوانید

نورالله زاده در پایان حمایت از طرح “یک روستا یک محصول”، “روستای بدون بیکار” و ” صندوق‌های خرد محلی زنان روستایی” را از مهمترین اولویت‌ها و اقدامات صندوق کارآفرینی امید ذکر کرد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =

دکمه بازگشت به بالا