بازتاب سخنرانی امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های بین‌المللی


بازتاب سخنرانی امروز رهبر انقلاب در رسانه‌های بین‌المللی

سخنرانی امروز رهبری در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داده شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا سخنرانی امروز مقام معظم رهبری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت:

بی بی سی نوشت: رهبر ایران در سخنرانی امروز به حادثه کشته شدن جورج فلوید در آمریکا اشاره کرد و گفت که مردم را می‌کشند و زبانشان هم دراز است. بعد از حقوق بشر دم می‌زنند. آن مرد سیاهی که کشته شد حقوق بشر نداشت؟  این جمله که الان معترضان می‌گویند نفس نمی‌توانم بکشم، جمله همه کسانی است که در جهان قربانی سیاست‌های آمریکا بوده‌اند.

ترند مپ هم بخشی از این سخنان را پوشش داد و نوشت: آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب ایران در سخنرانی امروز تاکید داشت که مخاطب  امام خمینی در تحوّل‌آفرینی عبارت بود از ملّت ایران. ملّت مثل یک اقیانوس است. به طوفان درآوردن یک اقیانوس کار هر کسی نیست اما امام این کار را انجام داد.

الجزیره رسانه دیگری بود که به این سخنرانی پرداخت؛ آیت‌الله خامنه‌ای در سخنان امروز خود بر روحیه تحول‌خواهی و تحول‌انگیزی امام خمینی تاکید کردند. ایشان امام خمینی (ره) را رهبر به معنای واقعی دانستند.

راپتلی هم نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه ۳ ژوئن به مناسبت سی و یکمین سالگرد درگذشت آیت الله خمینی، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  سخنرانی تلویزیونی را در تهران برگزار کرد‌. به طور سنتی این سالگرد با مراسمی گسترده در آرامگاه امام خمینی در تهران برگزار می‌شود، اما امسال به دلیل همه‌گیر شدن کرونا  ویروس همه رویدادها لغو شده‌اند. 

المنار، نیز این سخنان را بازتاب داد و نوشت: رهبر  انقلاب اسلامی آیت الله سید علی خامنه‌ای چهارشنبه گفت: «آنچه امروز در شهرهای آمریکا شاهد آن هستیم نتیجه واقعیت‌هایی است که همیشه آمریکا آن‌ها را پنهان نگه داشته شده است. با این حال، امروز این‌ها آشکار شده است که منجر به ننگ دولت آمریکا می.شود. 

تذکر نماینده آستانه اشرفیه درباره لزوم رعایت آیین‌نامه داخلی از سوی هیات رئیسه
هم اکنون بخوانید

شبکه المیادین نیز به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و به نقل از ایشان نوشت: هرگونه تغییر و تحولی نیازمند پشتوانه فکری است. 

راشاتودی هم در اخبار امروز خود بخشی از سخنان رهبری را بارتاب داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا