اطلاعیه حزب مردم سالاری به مناسبت روز قدس


اطلاعیه حزب مردم سالاری به مناسبت روز قدس

حزب مردم سالاری در بیانیه‌ای از مردم خواست باتوجه به شرایط کنونی روز قدس، امسال از ظرفیت‌های شبکه های اجتماعی برای نشان دادن مظلومیت استفاده کنند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حزب مردم‌سالاری با صدور اطلاعیه‌ای در آستانه روز جهانی قدس، ضمن تاکید بر احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، خواستار بهره‌گیری از فرصت شبکه‌های اجتماعی توسط کلیه ملت‌های آزاده و عدالتخواه ایران و جهان برای اثبات مظلومیت مردم فلسطین شد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

روز جهانی قدس، یادآور پیام تاریخی امام‌خمینی(ره) برای احقاق حق مردم مظلوم فلسطین است، اما از هر منظری و با هر دین و آیین و اعتقادی که به موضوع فلسطین نگریسته شود، حقانیت مردم فلسطین در مقابل ظلم بی‌پایان جبهه استکبار حامی رژیم صهیونیستی و آمریکا، غیرقابل انکار است. خوشبختانه در روزهای اخیر، مجلس شورای اسلامی ایران، طرح مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی را علیه صلح و امنیت به تصویب رساند تا علاوه بر تاکید بر مخالفت جمهوری اسلامی ایران با موجودیت رژیم صهیونیستی با ایجاد سفارتخانه مجازی، گامی عملی در جهت به رسمیت شناختن حقوق فلسطینیان و قرار گرفتن در کنار مظلومان در جبهه مقاومت برداشته شده باشد. اما شکی نیست این تنها بخشی از اقدامات مقابله با توسعه‌طلبی بی پایان رژیم جعلی اسرائیل می‌باشد. بدون شک علاوه بر اقدامات حاکمیتی، بهترین راهکار برای آنکه مظلومیت مردم فلسطین به گوش جهانیان برسد، کوشش‌های نهادهای مدنی و غیردولتی در سراسر جهان است تا اثبات کنند مطالبه حقوق فلسطینیان نه مطالبه‌ای صرفا اسلامی یا سیاسی یا حاکمیتی، بلکه مطالبه‌ای انسانی است که هر انسان آزاده و حق طلبی با هر دین و آیین و اعتقاد و ملیتی می‌تواند با آن همراه شود.

باهنر: عامل اصلی اغتشاشات اخیر تریبون‌های رسمی بودند
هم اکنون بخوانید

امسال روز جهانی قدس در شرایطی فرا می‌رسد که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برخلاف سال‌های گذشته، امکان برگزاری راهپیمایی گسترده در بسیاری از کشورها وجود ندارد. اما این وضعیت، فرصتی فراهم می‌سازد تا بتوان با بهره‌گیری از امکانات مدرن ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی، بیش از پیش و با روشی متفاوت، درباره روز قدس و حقانیت مردم فلسطین، روشنگری کرد و با افشای طرح پوشالی معامله قرن مرز بین ظالم و مظلوم را در سراسر جهان عیان سازد.

حزب مردم‌سالاری با گرامیداشت روز جهانی قدس، از عموم آزادیخواهان جهان به ویژه آحاد مردم‌ سرافراز ایران دعوت می‌کند حالا که امکان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس به شیوه مرسوم وجود ندارد، این موقعیت را فرصت تازه‌ای قلمداد کرده و با پشت سر گذاشتن کلیشه‌های رایج، از فرصت شبکه‌های اجتماعی برای اثبات مظلومیت مردم فلسطین و احقاق حقوق آنان استفاده کنند تا به یاری عموم عدالت‌خواهان جهان سرانجام بیت‌المقدس به صاحبان اصلی آن برگشته و محل تلاقی ادیان و مرکز صلح و حق‌طلبی در کره خاکی تبدیل شود.

کمیته اطلاع‌رسانی حزب مردم‌سالاری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا