آزادسازی قدس نزدیک است/ با شهید سلیمانی بیعت می‌کنیم تا خواسته‌هایشان را محقق کنیم


آزادسازی قدس نزدیک است/ با شهید سلیمانی بیعت می‌کنیم تا خواسته‌هایشان را محقق کنیم

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که با فرمانده شهید سپاه قدس ایران بیعت می‌کنیم که خواسته‌ها و آرزوهای ایشان را با وجود همه دشواری‌ها و خطرات سخت محقق خواهیم کرد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا به نقل از العالم، «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز -چهارشنبه- در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت که امروزه و به‌رغم همه تحولات بین‌المللی و همه چالش‌ها، گروه‌های مقاومت، به قدس و آزادسازی آن نزدیک‌تر هستند.

وی افزود: رهبران مقاومت امروز تاکید می‌کنند که تلاش‌ها برای به حاشیه کشاندن و حذف قضیه فلسطین هرگز به نتیجه نخواهد رسید.

سید حسن نصرالله گفت: مسئولان اسرائیلی با ترس و نگرانی خود از موفقیت‌ها و دستاوردهای مقاومت، واقعیت اوضاع را نشان می‌دهند و بیان می‌کنند.

دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت : ما به پایبندی قاطع خود به قضیه فلسطین و نیز به عهد و پیمان خود بر ادامه این راه تاکید می‌کنیم.

سید حسن نصرالله اظهار داشت: با شهید سلیمانی بیعت می کنیم که خواسته‌ها و آرزوهای ایشان را با وجود همه دشواری‌ها و خطرات سخت محقق خواهیم کرد.

سید حسن نصرالله گفت: ما در روز جهانی قدس امسال، شهید قاسم سلیمانی را از دست داده‌ایم که رکن و پایه اساسی و مهم در محور مقاومت بود.

وی افزود: امسال، عهد و پیمان ما با همه شهدا این است که این راه را ادامه دهیم تا روزی فرا رسد که در آن، در قدس نماز را به جای آوریم.

 

واکنش نتانیاهو به سخنان گروسی درباره غیرقانونی بودن حمله آمریکا و اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا