صنعت خودروسازی و خودروفروشی کشور نیاز به بازنگری دارد


صنعت خودروسازی و خودروفروشی کشور نیاز به بازنگری دارد

نماینده مردم سراب در مجلس گفت: صنعت خودروسازی کشور و سیاست خودروفروشی هر دو نیاز به بازنگری اساسی به نفع مردم و جامعه هدف دارند.

به گزارش پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، یوسف داودی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: از حضور پرنشاط آحاد مردم در سراسر کشور در انتخابات مجلس یازدهم و از حضور پرنشاط تر مردم شهرستان سراب که درصد مشارکتی بالاتر از میانگین کشوری داشتند، سپاسگزارم و از حُسن اعتماد آنها به اینجانب برای بار دوم تشکر نموده و خداوند را شاکرم و امیدوارم بتوانم ادای دین کنم.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای رئیس جمهور صنعت خودروسازی کشور و سیاست خودروفروشی هر دو نیاز به بازنگری اساسی به نفع مردم و جامعه هدف دارند، در این زمینه هم مشکل صنعت و هم بحران سیاست داریم، به طوری که در خودروسازی، ورق فولاد و پلیمر وارد می کنیم.

وی افزود: طبق دستور رئیس جمهور اجرای فاز اول تولید آلومینا از نفلین سینیت سراب توسط قرارگاه حضرت خاتم الانبیا(ص) باید تسریع شود، زیرا این پروژه یکی از ارکان کلیدی صنعت آلومینیوم کشور است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: سرازیر کردن میلیون ها هموطن به دفاتر پیشخوان هر روز و هر هفته با ضرب الاجل ها در ایام اخیر با حفظ فاصله اجتماعی منافات دارد، کرونا را جدی بگیریم، زیرا هر روز در جهان و کشورمان کشتار می کند.

داودی در پایان خاطرنشان کرد: دامداری ها و مرغداری های کشور در بحران شدیدی قرار دارند و در حال تعطیلی و نابودی هستند و نیاز به رسیدگی فوری دارند، زیرا قیمت خوراک دام و طیور در کشور به شدت افزایش یافته است.

دشمن بداند هیچ عمل و اقدام خصمانه و تجاوزکارانه‌ای بی پاسخ نخواهد ماند
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا