روحانیت باید با قوت در فضای مجازی با نسل جوان گفت‌وگو کند


روحانیت باید با قوت در فضای مجازی با نسل جوان گفت‌وگو کند

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، گفت: روحانیت باید در فضای مجازی با قوت با نسل جوان در مورد همه مسائل به گفت و گو بپردازد و معنویت آنان را بیش از پیش ارتقا دهد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش، در گردهمایی روحانیون مقیم مرکز نیروی هوایی ارتش با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: مبارک رمضان در دین اسلام از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و این ماه جهت تقریب به خدا، بندگی و اطاعت از خداوند فضیلت بسیاری دارد.

 رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش افزود: روزه گرفتن از جمله عبادت‌هایی است که هیچ‌گونه تظاهر و ریایی در آن وجود ندارد و به همین علت است که جزو خالص‌ترین عبادات به شمار می‌آید.

حجت الاسلام قاضی، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، فضای مجازی را فرصت بسیار مناسبی برای تشویق جوانان و آگاه کردن آنان از برکات ماه مبارک رمضان در شرایط فعلی عنوان و تصریح کرد: باید در شرایطی که برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا مساجد تعطیل هستند از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استفاده کرده و عاقلانه تاثیرگذاری کرد.

وی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز قوت در فضای مجازی حیاتی است، گفت: امروز می‌توانیم در فضای مجازی با قوت با نسل جوان در مورد همه مسائل به گفت و گو بپردازیم و معنویت آنان را ارتقا دهیم.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش،از روحانیون نیروی هوایی ارتش که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به سخنرانی برای نسل جوان در زمینه‌های مختلف از جمله معنویت می‌کنند قدردانی و بر استمرار این حرکت تاکید کرد

دولت وزارت ارشاد را با سازمان تبلیغات ادغام کند
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 9 =

دکمه بازگشت به بالا