دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری اختصاص داد


دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان به صندوق بیمه بیکاری اختصاص داد

رییس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به صندوق بیمه بیکاری اختصاص یافت و هفته آینده نیز یک هزار میلیارد تومان دیگر به این صندوق کمک می‌شود.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه، «محمد باقر نوبخت» با بیان اینکه  روز گذشته بخشی از معادل ریالی اعتبار یک میلیارد یورویی مقابله با کرونا تخصیصی از صندوق توسعه ملی به حساب خزانه واریز شد، گفت: در جلسه امروز ۱۵ اعتماد نو به نقل از برنامه ای که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور ارائه شد بررسی و در نهایت این اعتماد نو به نقل از برنامه‌ها مورد تایید کارشناسان  سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه کشور قرار گرفت.

به گفته معاون رئیس جمهوری برای اینکه بتوانیم اعتبارات لازم را اختصاص دهیم تا کارها زودتر شروع شود، ۴۲۰۰ میلیارد تومان برای این ۱۵ اعتماد نو به نقل از برنامه از جمله تامین داروهای مورد نیاز، کیت های آزمایشگاهی و همچنین ‌تجهیزات بخش درمان و بهداشت و همچنین حفاظت شخصی کادر درمان اختصاص  پیدا کرده است.

نوبخت گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان از این رقم مشخصا برای بیمارستان هایی است که به صورت مستقیم درگیر کرونا هستند و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای پاداش بخش کوچکی از خدمات بزرگ کادر درمانی اختصاص پیدا کرده است.

رئیس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه همچنین به تخصیص اعتبارات لازم به صندوق بیمه بیکاری اشاره کرد و گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک  به صندوق بیمه بیکاری اختصاص یافت و هفته آینده نیز یک هزار میلیارد تومان دیگر به این صندوق کمک می‌شود.

کمیسیون ویژه جمعیت و خانواده در مجلس یازدهم تشکیل می‌شود/ دیدگاه‌های فمینیستی باعث تضعیف حوزه زنان شده است
هم اکنون بخوانید

نوبخت امیدواری کرد، ‌ مجموعه این مساعی حفاظت لازم و موثر را برای مردم در برابر بیماری کرونا ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =

دکمه بازگشت به بالا