تصمیم به بازگشایی مساجد ۱۳۲ شهرستان در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا/ عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر تهران/ مشخص شدن محدوده نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات


تصمیم به بازگشایی مساجد ۱۳۲ شهرستان در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا/ عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر تهران/ مشخص شدن محدوده نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات

مشخص شدن محدوده نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات، ادعای بریتانیا علیه ایران درباره حملات سایبری، تصمیم به بازگشایی مساجد ۱۳۲ شهرستان در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا، عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر تهران، حصارکشی در مرز ایران و پاکستان، بخشی از اخبار مهم سیاسی امروز بود.

دو فراکسیون مستقلین و اصولگرایان در مجلس یازدهم شکل می‌گیرد/ رایزنی با قالیباف، نیکزاد و حاجی ‌بابایی درباره ریاست مجلس/ حضور یک زن در هیأت رئیسه ضروری است

منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه از سوی نیکزاد، حاجی بابایی و قالیباف رایزنی‌هایی با وی درباره ریاست مجلس انجام شده است، گفت: یکی از کاندیداهای حضور در هیات رئیسه هستم .

توئیت‌های تهدیدآمیز چاره شرایط کنونی نیست/ به تلاش‌های فوری دیپلماتیک نیاز داریم/ فشار بر ایران تاکنون جواب نداده است

استاد اسپانیایی با ابراز نگرانی از تنش‌ها تنها راه کاهش اختلافات را دیپلماسی دانست و گفت: پیام‌های تهدیدآمیز چاره شرایط کنونی نیست.

برای رفع مشکلات اقشار ضعیف باید اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی داشته باشیم/ نمی‌توانیم مدعی شویم که اقشار کم‌درآمد قابل شناسایی نیستند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم مدعی شویم اقشار کم درآمد قابل شناسایی نیستند؛ چراکه فناوری‌های مختلفی در دنیا وجود دارد تا به ما در جهت شناسایی و آمارگیری از افراد جامعه کمک ‌کند.

همه‌گیری کرونا می‌توانست دریچه‌ای برای آتش‌بس بشردوستانه فراهم کند

گاردین در گزارشی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: اکنون تنش‌ها شدت گرفته و یک حادثه حتی جزئی نیز می‌تواند به شرایطی منجر شود که به سرعت از کنترل خارج شود.

محدوده نظارت استصوابی شورای نگهبان در انتخابات مجلس مشخص شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند تا نظارت استصوابی شورای نگهبان بر انتخابات مجلس در چارچوب قانون انتخابات باشد.

ادعای بریتانیا علیه ایران درباره حملات سایبری

بریتانیا در ادعایی مغرضانه حملات سایبری را به ایران و روسیه نسبت داد.

در زمینه مدیریت کرونا هنوز به مطلوب مدنظر نرسیده‌ایم/ باید خودمان را برای شرایط بد هم آماده کنیم

رئیس‌جمهور گفت: پروتکل‌های ارسالی برای مردم به طور متوسط ۸۳ درصد و برخی شهرستان‌ها تا ۹۲ درصد انجام گرفته است.

جنگ احتمالی با ایران بدترین جنگ آمریکا خواهد بود

نیوزویک در گزارشی به تنش میان ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: شکست یا پیروزی در جنگ احتمالی میان ایران و آمریکا مهم نیست مهم هزینه این جنگ برای آمریکا و اقتصاد آمریکاست. جنگ با ایران بدترین جنگ برای ما خواهد بود.

قدرت چانه زنی ایران نسبت به گذشته افزایش داشته است
هم اکنون بخوانید

امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر تهران وجود ندارد/ نگران قضاوت دشمنان نباشیم

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اعتماد نو به نقل از برنامه ویژه روز قدسِ امسال افزود: رهبر انقلاب امسال درباره قدس سخنرانی خواهند کرد.

موسوی اقدام جنایتکارانه و بزدلانه داعش در عراق را به شدت محکوم کرد

سخنگوی وزارت خارجه ایران اقدام جنایتکارانه و بزدلانه گروه تروریستی داعش در به شهادت رساندن تعدادی از مجاهدان روزه‌دار الحشد الشعبی در ماه مبارک رمضان را به شدت محکوم کرد.

گزارش بیزینس ریکوردر از حصارکشی مرز ایران و پاکستان

بیزینس ریکوردر در گزارشی به حصارکشی مرز ایران و پاکستان پرداخت.

آمار مبتلایان کرونا در روسیه از چین، ترکیه و ایران پیشی گرفت

روسیه از نظر تعداد ابتلا به کرونا در رده هفتم قرار گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا