برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب/ رایزنی تلفنی رئیس‌جمهور با امیر قطر/ صادرات پررونق ایران به کشورهای جهان در یک سال گذشته


برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب/ رایزنی تلفنی رئیس‌جمهور با امیر قطر/ صادرات پررونق ایران به کشورهای جهان در یک سال گذشته

امکان فوران سیر نزولی ابتلا به کرونا، افزایش نگرانی درباره تبدیل جدال‌های لفظی ایران و آمریکا به رویارویی عملی، رایزنی تلفنی رئیس‌جمهور با امیر قطر، تاکید سخنگوی دولت بر امکان استفاده از نیروی قهریه برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صادرات پررونق ایران به کشورهای جهان در یک سال گذشته، رایزنی تلفنی ظریف و همتای قطری درباره آخرین تحولات افغانستان، بخشی از اخبار مهم سیاسی امروز بود.

شاهد مبتلایان خانوادگی در کشور هستیم/ سیر نزولی ابتلا به کرونا هر لحظه ممکن است فوران کند/ کووید ۱۹ فعلا با ما زندگی می‌کند

عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیک جدید شیوع بیماری در کشور گفت: شاهد مبتلایان خانوادگی در کشور هستیم که به دنبال دید و بازدیدها ابتلا پیدا کرده‌اند.

ترامپ به کرونا به عنوان اسلحه‌ای علیه ایران می‌نگرد/ تحریم‌ها سلامت مردم ایران را تحت تاثیر قرار می‌دهد

استاد دانشگاه اوتاوا با انتقاد از تحریم‌ها، تاکید کرد:ترامپ اکنون به کرونا به عنوان فرصتی برای اعمال فشار بیشتر بر ایران و به عنوان اسلحه‌ای علیه ایران می‌نگرد.

انتظار داشتیم وام معیشتی به صورت بلاعوض باشد/ هفته آینده مشخص می‌شود چقدر در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی موفق عمل کردیم

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم گفت: گرچه این یک‌ میلیون تومان، کمک معیشتی به صورت وام است و از مردم پس گرفته می‌شود اما برای بسیاری از خانواده‌ها غنیمت است؛ در کل انتظار می‌رفت که این تسهیلات به صورت بلاعوض در اختیار مردم قرار می‌گرفت.

مهرماه تحریم‌های هسته‌ای و موشکی علیه ایران برداشته می‌شود/ آمریکا در مهلت باقی‌مانده به دنبال تحریک طرف‌های اروپایی است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر تا مهرماه مکانیسم ماشه فعال نشود تحریم‌های هسته‌ای و موشکی ایران برداشته می‌شود برای همین هم آمریکایی‌های که خودشان از برجام خارج شده‌اند، به دنبال تحریک طرف‌های اروپایی هستند.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب

محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب اسلامی، مطابق رسم سالیان گذشته، در اولین روز از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

با وجود مشکلات نفتی، نمی‌توان از دولت انتظار حمایت‌های بیشتری داشت/ ۱۳ مورد مبتلا به کرونا طی دو هفته گذشته در شهرستان لامرد/ تاکنون هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس دهم با بیان اینکه با وضعیت بودجه دولت و مشکلات نفتی، نمی‌توان از دولت انتظار حمایت‌های بیشتری داشت، گفت: تجهیز بیمارستان‌ها و فراهم کردن امکانات بهداشتی حمایت‌‌هایی است که از سوی دولت انجام شده و باید آنها را در نظر گرفت.

درباره ادعای دروغینی که مرتب تکرار می‌شود؛ مجلس ظرف ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کرد
هم اکنون بخوانید

افزایش نگرانی درباره تبدیل جدال‌های لفظی ایران و آمریکا به رویارویی عملی

بی بی سی در گزارشی به تنش‌ها میان ایران و آمریکا پرداخت.

همکاری و همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی مایه مباهات است

رئیس جمهور اظهار داشت: از آنجا که مسئولین کادر درمانی و مراجع عظام و روحانیت معظم کشور دغدغه متقابل حفظ جان و سلامت مردم و در عین حال برقراری یک وضعیت قابل تحمل برای بازفعالیت مراکز مذهبی را دارند می‌توان امیدوار بود که در شرایط بهبود شاخص‌های کنترل بیماری، مراکز مذهبی کشور با تعیین شرایط و دستورالعمل‌هایی باز شوند.

رویکرد فشار بر ایران برای دوری از جنگ باید کنار گذاشته شود

نیوزویک در گزارشی به تنش میان ایران و آمریکا اشاره کرد و نوشت: تهاجم به خاک ایران مشابه جنگ عراق نخواهد بود و بسیار بدتر خواهد بود. برای دوری از چنین جنگی باید رویکرد فشار بر ایران کنار گذاشته شود.

یاوه‌‌گویی جدید آمریکا علیه ایران، چین و روسیه درباره حملات سایبری

آمریکا به طرح اتهام‌های بی‌اساس علیه ایران پرداخت و مدعی انجام برخی حملات سایبری از سوی چین و روسیه و ایران شد.

تحرکات آمریکایی‌ها را با دقت زیر نظر داریم/ هرگز آغازگر هیچ درگیری در منطقه نخواهیم بود

رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر با اشاره به ضرورت تلاش و همکاری همه کشورها در راستای تامین ثبات و امنیت منطقه در زمینه فعالیت های دو کشور در این زمینه گفتگو و تبادل نظر کردند.

بیکاری کارگران غیررسمی نگرانی ما در دولت است/ به حمایت‌های خود ادامه می‌دهیم/ در زمینه جان مردم شوخی نداریم/ شاید مجبور به استفاده از نیروی قهریه شویم/ هیچ استانی در وضعیت قرمز نیست

سخنگوی دولت گفت: بیکاری کارگران به ویژه آن دسته از افرادی که به صورت رسمی شاغل نبودند، دلشوره و نگرانی ما در دولت است و به حمایت‌های خود از این قشر ادامه خواهیم داد.

صادرات پررونق ایران به کشورهای جهان در یک سال گذشته

علیرغم تحریم‌ها صادرات ایران در سال گذشته پر رونق بوده است.

کاهش صادرات محصولات شیمیایی ترکیه به ایران

صادرات ترکیه به بازارهای جهانی کاهش یافت.

رایزنی تلفنی ظریف و همتای قطری درباره آخرین تحولات افغانستان

وزرای خارجه ایران و قطر امروز (شنبه) در گفتگویی تلفنی درباره آخرین تحولات افغانستان و تلاش‌های جمهوری اسلامی برای تفاهم سیاسی و تشکیل دولتی فراگیر در افغانستان رایزنی و تبادل نظر کردند.

ادعاهای بی‌اساس مقام سعودی علیه ایران
هم اکنون بخوانید

ویروس کرونا سبک زندگی را تغییر داده است/ برای مبارزه با کرونا همه به صحنه آمدند

رئیس‌جمهور گفت: ما امروز می‌توانیم سیتی اسکن، ونتیلاتور و ماسک را تولیدکنیم و موارد شوینده تولید کنیم؛ این کار را شرکت‌های دانش‌بنیان، بخش خصوصی و دولت انجام داده و همه به صحنه آمدند.

محفل انس با قرآن کریم برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم با حضور رهبر انقلاب و از طریق ارتباط تصویری برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 9 =

دکمه بازگشت به بالا