لازم‌الاجرا شدن نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از اول فروردین ۹۹/ برگزاری نشست وزرای خارجه روند آستانه به صورت ویدئو کنفرانس/ محکومیت محمود صادقی به تحمل ۲۱ ماه حبس و پرداخت ۱۰ میلیون تومان


لازم‌الاجرا شدن نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از اول فروردین ۹۹/ برگزاری نشست وزرای خارجه روند آستانه به صورت ویدئو کنفرانس/ محکومیت محمود صادقی به تحمل ۲۱ ماه حبس و پرداخت ۱۰ میلیون تومان

لازم‌الاجرا شدن نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از اول فرودین ۹۹، ابراز نگرانی نماینده آمل از ترافیک جاده‌های شمالی کشور، برگزاری نشست وزرای خارجه روند آستانه به صورت ویدئو کنفرانس، محکومیت محمود صادقی به تحمل ۲۱ ماه حبس و پرداخت ۱۰ میلیون تومان، تمدید مرخصی نازنین زاغری تا پایان اردیبهشت، بررسی وضعیت اشتغال در جلسه امروز کمیسیون صنایع با حضور وزرای کار و صنعت، تغییر در جلسات صحن علنی مجلس، بخشی از اخبار مهم سیاسی امروز بود.

سقوط قیمت نفت طبیعی است

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به سقوط شدید قیمت نفت، آن را امری طبیعی دانست.

ریزش کوتاه‌مدت شاخص‌های بورس نگران‌کننده نیست/ رشد شاخص‌ها این روزها واقعی است و دستکاری نشده

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باتوجه به افزایش شاخص‌ها در بازار بورس در این روزها جای نگرانی برای سرمایه‌گذاران این بازار وجود ندارد.

مقام‌های کاخ سفید در ایالات متحده با اشتباهاتشان در کنترل کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند/ ۳ توجیه بشردوستانه برای کاهش تحریم‌ها

استاد روابط بین الملل با انتقاد از تحریم‌ها،تاکید کرد: برای به دست آوردن نتایج سریع در زمینه کاهش تحریم‌ها نیاز داریم که این موضوع در اولویت قرار داشته باشد و فشار زیادی بر کاخ سفید وارد شود اما من اعتقاد ندارم کسی در دولت وجود دارد که این امر را اولویت اصلی خود قرار دهد، به ویژه که آنها در مقابله با کرونا در ایالات متحده با اشتباهات خود دست و پنجه نرم می‌کنند.

نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از اول فرودین ۹۹ لازم الاجرا است

رییس سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه با تاکید براینکه نظام رتبه‌بندی فرهنگیان از اول فروردین ۹۹ لازم الاجرا است، گفت که آموزش و پرورش تا هفته معلم آن را اجرایی می کند.

شورای نگهبان در چارچوب حفظ شرع و قانون اساسی اظهارنظر کند/ اظهارات کدخدایی با شأن شورای نگهبان منافات دارد/ کمک‌های بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت باید شفاف شود

رئیس فراکسیون شفاف‌سازی مجلس با غیر متعارف خواندن سخنان کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره طرح دوفوریتی اصلاح قانون انتخابات، گفت: اینکه طرحی در مرحله تصویب فوریت باشد و یکی از اعضای شورای نگهبان با برخی تعابیر کنایه‌آمیز و استهزاکننده واکنش نشان دهد، خیلی عجیب است .

شیرها دندان‌های خود را برای لبخند به نمایش نمی‌گذارند
هم اکنون بخوانید

برخی از منتخبان مجلس یازدهم گوشه چشمی به انتخابات ۱۴۰۰ دارند/ بعضی از آقایان دچار توهم عقلی و تجربی شده‌اند/ ریاست میرسلیم در مجلس به شوخی بیشتر شباهت دارد

کنشگر سیاسی اصولگرا با بیان اینکه در انتخابات مجلس دیدم که برخی به انتخابات ۱۴۰۰ نظر دارند، گفت: ریاست مجلس برای قالیباف آش دهن‌سوزی نیست و ریاست میرسلیم به شوخی بیشتر شباهت دارد.

ترافیک جاده‌های شمالی کشور نگران‌کننده است/ بخش گردشگری نیاز به اتخاذ تدابیر ویژه دارد/ هنوز مشخص نیست چه زمانی به مرحله کنترل ویروس می‌رسیم

نماینده‌ آمل و لاریجان، گفت: متاسفانه در روزهای اخیر علیرغم اینکه هیچ گونه تعطیلی‌ هم نبود اما در جاده‌های شمال با ترافیک و راه‌بندان مواجه هستیم که این مساله بسیار نگران‌کننده است.

فشارهای ترامپ بر ایران، جنایت در حوزه سلامت محسوب می‌شود

میدل ایست مانیتور در تحلیلی به رفتارهای ترامپ در قبال ایران پرداخت و نوشت: ترامپ از شیوع کرونا برای فشار بر تهران استفاده کرده است. فشاری که از سوی ایران، جنایت در حوزه سلامت محسوب می‌شود.

نشست آستانه ۲۲ آوریل به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود

وزارت خارجه روسیه از برگزاری نشست آستانه خبر داد.

جریمه یک بانک کره‌ای به اتهام ارتباط با ایران

یک بانک کره‌ای به دلیل ارتباط با ایران به پرداخت جریمه محکوم شد.

به تحمل ۲۱ ماه حبس و پرداخت ۱۰ میلیون تومان محکوم شده‌ام/ نمی‌خواستم احکام رسانه‌ای شود

در پی شکایت آملی لاریجانی از محمود صادقی، نماینده مردم تهران به ۲۱ ماه حبس و پرداخت ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

سفارت آمریکا در آذربایجان خواهان تجدیدنظر شهروندانش برای سفر به این کشور شد

سفارت آمریکا در آذربایجان خواهان تجدیدنظر مسافران برای سفر به این کشور شد.

مقابله تهران با واشنگتن برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از منطقه شدت گرفته است

جروزالم پست در گزارشی به مقابله ایران با آمریکا در عراق و سوریه پرداخت.

نتیجه بررسی گزارش دیوان محاسبات را به مردم اعلام می‌کنیم/ می‌شود درب مساجد را هم مانند بازار با تدوین پروتکل بهداشتی باز کرد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: کسانی که به هر دلیلی از روزه گرفتن معذور هستند، باید حرمت این ماه را نگه دارند و از خوردن و آشامیدن به صورت علنی اجتناب کنند و کسبه محترم و فروشنده مواد خوراکی باید به حرمت این ماه توجه داشته باشند.

ترکیه با پشت سر گذاشتن ایران، مرکز کرونا در خاورمیانه است

ترکیه برای چندمین روز متوالی به عنوان مرکز کرونا در خاورمیانه شناخته شد

اظهارات بی‌اساس نتانیاهو علیه ایران

نتانیاهو به بیان اظهارات بی‌اساس علیه ایران پرداخت و گفت: درس عبرت هولوکاست برای ما هوشیاری بی‌وقفه است.

سومین جلسه رسیدگی به اتهامات حسن یاوری و مرتبطین وی برگزار شد
هم اکنون بخوانید

تمدید مرخصی نازنین زاغری تا پایان اردیبهشت/ موکلم مشمول عفو است

وکیل مدافع نازنین زاغری گفت: با توجه به اینکه فقط ۱۱ ماه از اجرای حکم موکلم باقی مانده است، عفو شامل حال خانم زاغری می‌شود.

تسهیلات با تضامین ساده و بدون پیچیدگی‌های اداری ارائه شود/ تأکید بر ادامه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اتخاذ سیاست‌هایی در جهت جهش تولید

رئیس جمهور تأکید کرد: ترتیبی اتخاذ شود که وام‌های قرض‌الحسنه به خانوارها و تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از ویروس کرونا با تضامین ساده و بدون پیچیدگی‌های اداری به نحوی که شفافیت لازم و اطمینان از حفظ اشتغال کارگران را تضمین نماید، ارائه شود.

بررسی وضعیت اشتغال در جلسه امروز کمیسیون صنایع با حضور وزرای کار و صنعت

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی وضعیت اشتغال و چرخه تولید در کشور با حضور وزرای کار و صنعت در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

تغییر در جلسات صحن علنی مجلس/ هیأت رئیسه می‌خواهد طرح‌ها و لوایح باقی مانده تعیین تکلیف شوند

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر در جلسات هفتگی مجلس خبر داد و گفت: هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به دنبال آن است که در مدت زمان باقی‌مانده طرح‌ها و لوایح برجای مانده را تعیین تکلیف کند.

آمار مبتلایان کرونا به ۱۲۰۰ نفر در شبانه روز رسیده است/۷۵۰ هزار نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کردند/ مهم‌ترین موضوع سلامت و معیشت مردم است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از بررسی وضعیت امنیتی، اقتصادی و اجتماعی کشور در جلسه امروز با مسئولان ذی ربط خبر داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا