جلسه فراکسیون اقدام پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا برگزار شد


جلسه فراکسیون اقدام پیش‌دستانه علیه تهدیدات آمریکا برگزار شد

جلسه فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس دهم و برخی از منتخبان مجلس یازدهم برگزار شد.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، در پی اقدام ماجراجویانه آمریکا در آب‌های خلیج فارس و اقدام متقابل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که منجر به عقب نشینی آمریکایی‌ها شد، جلسه فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا مجلس شورای اسلامی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس دهم و برخی از منتخبان مجلس یازدهم در مجتمع شهید بهشتی تهران به ریاست امیرحسین قاضی زاده هاشمی برگزار شد.

در این جلسه، غضنفرآبادی، فداحسین مالکی، علی کریمی فیروزجایی، ساداتی نژاد، مهدی شریفیان، عنابستانی، عیسی زاده منتخب مردم میاندوآب، جدی منتخب مردم شیراز، اکبری تالارپشتی منتخب مردم تهران، آشوری، امیرآبادی فراهانی و … حضور دارند.

این فراکسیون در این جلسه به بررسی ابعاد حضور آمریکایی‌ها در خلیج فارس پرداخت و از اقدام هوشمندانه و به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کرد.

قرار است منتخبان و نمایندگان مجلس در این جلسه به بررسی اعتماد نو به نقل از برنامه‌های این فراکسیون در مجلس آینده بپردازند.

 

آنچه «ظریف» درباره چالش‌های برجام به مجلسی‌ها گفت
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا