تشریح جلسه کمیسیون برنامه و بودجه با حضور وزیر بهداشت


تشریح جلسه کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه با حضور وزیر بهداشت

یک عضو کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه جلسه امروز این کمیسیون را با وزیر بهداشت تشریح کرد.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اعتماد نو به نقل از ایلنا، در تشریح جلسه امروز عصر کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: این نشست با حضور معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه برای بررسی نحوه تخصیص یک میلیارد یوروی برداشت شده از صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا برگزار شد.

این عضو کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا رئیس‌جمهور تقاضای برداشت یک میلیون یورو از صندوق توسعه ملی را داشتند و به دلیل آن‌که این برداشت  خلاف سیاست‌های ابلاغی بود باید حتما رهبری اجازه می‌دادند. 

وی ادامه داد: رئیس جمهور در نامه تقاضای‌شان محور‌هایی همچون درمان و خرید دارو، بیمه بیکاری و توجه به شرکت‌های دانش بیان را مطرح کردند.

لاهوتی ادامه داد: در جلسه امروز هم در حد یک گزارش محل هزینه کرد این مبلغ به دلیل این‌که مجلس باید نظارت داشته باشد ارائه شد.

وی ادامه داد: گذشته از این یک میلیارد یورویی که امروز تزریق می‌شود، در این ایام کرونا ۳ هزار و ۳۵ میلیارد تومان هم دولت از منابع دیگر به وزارت بهداشت تزریق کرده است. 

این عضو کمیسیون اعتماد نو به نقل از برنامه و بودجه ادامه داد: مسائلی همچون وضعیت پرنسل بهداشت و درمان، بیمارستان‌هایی که می‌تواند در خدمت بیماران کرونایی قرار گیرد و دارو مطرح شد.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش:حماسه نیروهای مسلح در جبهه سلامت ماندگار خواهد بود
هم اکنون بخوانید

وی تاکید کرد: دولت باید یک اصلاح ساختار بودجه داشته باشد زیرا تغییراتی در روند درآمد و هزینه‌ها ایجاد شده است؛ چرا که نفت به آن صورتی که پیش‌بینی شد به فروش نرفت و یا ۴۰ میلیارد افزایش درآمد از طرق مالیات صورت نگرفت برای همین باید این صلاح صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + ده =

دکمه بازگشت به بالا