آغاز فعالیت‌های اقتصادی در استان تهران از ۳۰ فروردین/ برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی در روز چهارشنبه/ پیگرد منتشرکنندگان ادعای کذب «پیگیری تشکیل استان جدید»


 آغاز فعالیت‌های اقتصادی در استان تهران از ۳۰ فروردین/ برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی در روز چهارشنبه/ پیگرد منتشرکنندگان ادعای کذب «پیگیری تشکیل استان جدید»

خالی بودن ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های گیلان، تاکید یک نماینده مجلس به اعطای اختیارات بیشتر به فرمانداران، آغاز فعالیت‌های اقتصادی در استان تهران از ۳۰ فروردین، برگزاری جلسه رای اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی در روز چهارشنبه، افتتاح خط حمل و نقل دریایی میان ایران و عمان، پیگرد منتشرکنندگان ادعای کذب «پیگیری تشکیل استان جدید»، بخشی از اخبار مهم سیاسی امروز بود.

قوه قضائیه در اعطای مرخصی در زمان شیوع کرونا حق حیات زندانی را محترم شمرده است

سرپرست پیشین دادگاه تجدید نظر و وکیل دادگستری گفت: قوه قضائیه در اعطای مرخصی به زندانیان در زمان شیوع کرونا با توجه به اختیارات خود حق حیات زندانی را محترم شمرده است.

هشدار حشد الشعبی درباره به کارگیری سامانه پاتریوت علیه نیروی هوایی عراق

یکی از مسئولان سازمان «بدر» و از فرماندهان سازمان حشد الشعبی عراق در خصوص به کارگیری سامانه پاتریوت علیه نیروی هوایی عراق هشدار داد.

حدود ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌های گیلان خالی است/ نمی‌شود کشور را تعطیل کرد

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ خوشبختانه در حال حاضر حدود ۵۰ درصد تخت‌های بیمارستان‌ها خالی است و آمار تلفات هم به همین میزان کاهش یافته است.

نباید تجربه دنیا در مبارزه با کرونا را نادیده بگیریم/ دولت گاز را تا سه ماه آینده برای مردم رایگان کند/ مردم جز تصمیمات دولت پناه دیگری ندارند/ نتیجه تست کرونایم منفی بود

رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه نباید تجربه دنیا در مقابله با کرونا نادیده بگیریم، از دولت خواست تا سه ماه آینده گاز را رایگان در اختیار مردم بگذارد.

باید تا پایان فروردین همه‌جا تعطیل شود/ به فرمانداران اختیارات بیشتری داده شود/ طرح فاصله‌گذاری اجتماعی فقط اگر یکپارچه باشد، نتیجه می‌دهد

نماینده مجلس دهم معتقد است که ستاد مقابله با کرونا می‌بایست تا پایان فروردین ماه کشور را تعطیل اعلام کرده و همچنین مدیریت کنترل بیماری را به دست مردم و معتمدان شهرها بسپارند.

فشار چندانی روی ترامپ برای لغو تحریم‌های ایران نیست/ ترکیبی از مدیریت بهتر داخلی بحران و کمک‌های بین‌المللی می‌تواند به ایرانیان کمک کند

استاد دانشگاه آکران تاکید کرد: فشار چندانی روی ترامپ برای لغو تحریم ها وجود ندارد. امید شخصی من این است که ترکیبی از مدیریت بهتر داخلی بحران و کمک‌های بین‌المللی می‌تواند به ایرانیان کمک کند تا در این دوره دشوار ادامه دهند.

ویدئو / نظر محمد هاشمی رفسنجانی درباره اعتراضات اخیر ایران
هم اکنون بخوانید

باید ببینیم تحریم‌کنندگان با وجدان خود چه می‌کنند

روسیه از لغو تحریم‌ها در شرایط مقابله با کرونا حمایت کرد.

استقلال کانون وکلا و کمک به امنیت و بهداشت قضایی

بهره‌مندی از وکیل مستقل و آزاد و آزاداندیش از جمله حقوق ملت است که باید بوسیله قانون و مقام‌های قضا تضمین و تامین گردد و هر خللی در آن نقض حقوق اولیه ملت و تخلف نابخشودنی تاریخی حاکمان است.

آمریکا مسئول مرگ احتمالی میلیون‌ها ایرانی خواهد بود

دیلی نیوز در گزارشی به تاثیر تحریم‌ها بر مقابله ایران با کرونا پرداخت و نوشت: ایران برای تامین تجهیزات پزشکی برای مقابله با کرونا دچار مشکل است و آمار سرایت این بیماری ویروسی در ایران نگران‌کننده است.

آزمایشگاه‌ها نتایج تست‌ها را به خانواده و محل کار افراد اعلام کنند/ از ۲۳ فروردین دو سوم افراد باید در محل کار خود باشند/ آغاز فعالیت‌های اقتصادی در استان تهران از ۳۰ فروردین

رئیس‌جمهور گفت: هیچ اختلاف نظری بین دستگاه‌های دولتی و قوای سه گانه وجود ندارد، همه با هم در کنار هم کار را انجام می‌دهیم همه ارکان کشور و رهبری حمایت می‌کنند هر کجا لازم بوده ایشان همراهی کردند.

دستور رئیسی به حفاظت اطلاعات قوه قضائیه برای شناسایی شاهدان پولی

رئیس قوه قضائیه با صدور بخشنامه‌ای به حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه دستور داد برای شناسایی و تعقیب افرادی که به صورت حرفه‌ای در اطراف واحدهای قضایی حضور دارند و با دریافت پول یا امتیاز، به عنوان شاهد در پرونده‌ها شهادت کذب می‌دهند، اقدام کند.

بررسی ترمیم معیشت بیکارشدگان کرونا در جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس/ مجلس سه‌شنبه جلسه علنی دارد/ چهارشنبه، جلسه رای اعتماد به وزیر جهاد کشاورزی

نایب رئیس مجلس گفت: اعضای هیأت رئیسه مجلس به همراه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی در جلسه‌ صبح امروز ، یکشنبه ۱۷ فروردین راه‌های رسیدگی به وضعیت درآمدی اقشار آسیب‌پذیر و متاثر از شیوع ویروس کرونا را بررسی کردند و هیئت رییسه تصمیم گرفت از روز سه شنبه، ۱۹ فروردین مجلس جلسات علنی به صورت حضوری و رسمی داشته باشد‌.

افتتاح خط حمل و نقل دریایی میان ایران و عمان

خط دریایی ایران و عمان افتتاح شد.

منتشرکنندگان ادعای کذب «پیگیری تشکیل استان جدید» تحت پیگرد قرار می‌گیرند

وزارت کشور با تاکید بر اینکه تشکیل هیچ استان جدیدی در دستور کار دولت و وزارت کشور نیست، اعلام کرد: منتشر کنندگان ادعای کذب پیگیری تشکیل استان جدید تحت پیگرد قرار می‌گیرند.

نجفی توانا: حمل اسلحه غیرمجاز و خرید و فروش آن جرم است
هم اکنون بخوانید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا