نامه‎ای رئیس قوه قضائیه به فرمانده سپاه به مناسبت روز پاسدار


نامه‎ای رئیس قوه قضائیه به فرمانده سپاه به مناسبت روز پاسدار

رئیس قوه قضائیه با ارسال نامه‎ای خطاب به فرمانده سپاه پاسداران، سالروز میلاد حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و “روز پاسدار” را تبریک گفت.

به گزرش اعتماد نو به نقل از ایلنا، متن پیام حجت‌الاسلام رییسی به این شرح است.

“سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی،

فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درود و سلام خداوند بر مولود بابرکت سوم شعبان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که وجود مبارکش خورشید هدایت و کشتی نجات جهان بشریت است و سلام و تبریک و تحیت بر پاسداران عزیزی که رهروان واقعی مکتب امام حسین (ع) بوده و این افتخارا را دارند که از سوی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران این روز فرخنده به عنوان “روز پاسدار” نامگذاری شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پاسداران جان بر کف آن ثابت کرده‌اند در میدان اندیشه و عمل پیرو راستین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و پاسداران واقعی حریم ولایت علوی و سربازان اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

حضور پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح و گرو‎ه‎های جهادی مردم، در دوران دفاع مقدس، بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم در حوادثی مانند سیل و زلزله و اخیرا در حرکت جهادی مقابله با بیماری کرونا جلوه‎هایی زیبا از نمایش نوع‌دوستی و مردمی‌بودن این نهاد انقلاب است.

این‌جانب اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد سید و سالار شهیدان و روز پاسدار را به جناب‌عالی و همه پاسداران شجاع و قهرمان کشور به‌ویژه ارواح طیبه شهیدان خاصه روح ملکوتی و آسمانی سردار شهید “حاج قاسم سلیمانی” تبریک عرض نموده و دوام توفیقات همه عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسالت می‎نمایم.

زنجیره شکست آمریکا در ستیز با برجام ادامه می‌یابد؟
هم اکنون بخوانید

سید ابراهیم رئیسی”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا