تعداد مشترکان برق ۲.۸ درصد اضافه شد

به گزارش ایسنا، تعداد مشترکان صنعت برق تا پایان مهرماه سال ۹۷ ، به حدود ۳۵ میلیون و ۴۶۸ هزار مشترک رسیده که این تعداد در مقایسه با پایان سال ۹۶ ، حدود ۶۳۳ هزار مشترک افزایش داشت.

اما اکنون و با گذشت سال ۹۸ تعداد مشترکان صنعت برق در کشور به ۳۶ میلیون و ۶۰۰ هزار مشترک افزایش یافته و طبق اعلام مصطفی رجبی مشهدی به ایسنا این افزایش بیانگر رشد ۲.۸ درصدی مشترکان صنعت برق است.

وی با بیان اینکه در سال ۹۸ حدود ۹۹۵ هزار تقریبا یک میلیون مشترک جدید به تعداد مشترکان صنعت برق کشور اضافه شد، اظهار کرد: در زمینه بورس انرژی و قراردادهای سه جانبه نیز ظرفیت نسبت به دوره مشابه سال قبل سه برابر شده است.

سخنگوی صنعت برق کشور همچنین اعلام کرد: طی سال گذشته ۲۲۱ کیلومتر شبکه های انتقال و ۷۱۲ کیلومتر شبکه فوق توزیع به شبکه های برق کشور اضافه شد.

گفتنی است که در سال ۱۳۹۸، هشت واحد نیروگاه گازی به ظرفیت ۱۶۱۷ مگاوات، پنج واحد نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت  ۸۰۰ مگاوات، واحد های تولید پراکنده به ظرفیت ۲۴۳ مگاوات، واحدهای تجدید پذیر به ظرفیت ۱۰۰ مگاوات و چهار واحد نیروگاه برق آبی به ظرفیت ۱۵۶ مگاوات به ظرفیت نیروگاهی کشور اضافه شد.

 در پی اقدامات انجام شده سرجمع ۳۰۱۱ مگاوات در سال ۱۳۹۸ به ظرفیت واحدهای نیروگاهی کشور اضافه شد که این عدد نسبت به سال ۱۳۹۷معادل  ۳.۷ درصد رشد داشته و در جمع ۸۳ هزار و ۴۷۸ مگاوات ظرفیت منصوبه در کشور داریم.

انتهای پیام

مشکلات بازی‌سازی؛ از ممیزی‌های سلیقه‌ای تا فیلترهای بدون اطلاع‌رسانی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا