همّت فرزندان ایران در تحقق جهش تولید، کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ۳ فروردین ۹۹ در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شریف مبعث و فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت اظهار کرد: امسال سالی است که با توسل به حضرت امام موسی بن جعفر علیه السلام آغاز شد و با عید سعید مبعث تقارن پیدا کرد.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال جهش تولید نامگذاری فرمودند و این نامگذاری بیانگر این است که از منظر مقام معظم رهبری رشد و ترقی کشور از طریق توجه به اقتصاد مقاومتی باید به عنوان محور حیاتی توسعه مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: این نامگذاری بیانگر این است که اقدامات و تدابیری که در سال گذشته اتخاذ شده و اقداماتی که در زمینه‌های مختلف توسعه فعالیت‌های تولیدی انجام شده امسال باید با شتاب و تدبیر و قدرت بیشتری دنبال بشود؛ زیرا این تولید داخلی است که کشور را از بیگانگان بی نیاز می کند و با همت فرزندان این مرز و بوم خودکفائی صورت می پذیرد.

حجت الاسلام سروستانی با بیان اینکه مخاطب شعار سال قشر خاصی نیست، افزود: بخشی از مخاطب این پیام آحاد مردم هستند که باید نگاه به داخل داشته باشند و با تحقق شعار سال سربلندی جامعه تامین می شود.

وی ادامه داد: از طرف دیگر همه متولیان امر باید تدابیر لازم جهت حمایت از تولید گران داخلی را داشته باشند تا بتوانیم همچون صحنه های دیگر شاهد موفقیت انقلاب اسلامی باشیم و با وحدت و همدلی در جهت تحقق این شعار ادای وظیفه کنیم.

عیدی کارکنان چقدر است؟
هم اکنون بخوانید

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی با اشاره به لزوم تحقق شعار امسال در عرصه های مختلف تولید ابراز داشت: تولید می‌تواند در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف باشد؛ چه در مایحتاج زندگی و چه از حیث مایحتاج فکری و فرهنگی جامعه.

این مسئول تصریح کرد: کارشناسان دینی و فرهنگی با استفاده از روش‌ها و متدهای نوین در جهت ترویج فرهنگ دینی و مفاهیم انقلابی نقش خود را متناسب با شرایط موجود ایفا کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: هرکسی در هر جایگاهی که فعالیت می‌کند باید نسبت به تحقق شعار سال و حرکت در راستای جهش تولید ایفای نقش کند.

وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای مرتبط با دفتر مقام معظم رهبری بر اساس رسالت و چشم اندازی که دارد در سندی که به‌ عنوان سند بالادستی تنظیم کرده به تولید آثار و محتواهای فاخر فرهنگی در راستای گسترش فرهنگ دینی در سطح جامعه در سال جدید اقدام خواهد کرد.

حجت الاسلام سروستانی اظهار کرد: امیدواریم سال خوبی برای جامعه اسلامی ما باشد و بتوانیم با توکل به خداوند منان مقدمات پیشرفت کشور در عرصه های مختلف را فراهم کنیم.

این مسئول ضمن تقدیر از زحمات همه کسانی که در مراکز درمانی، کادر پزشکی، هیئات مذهبی و سایر اقشار مردمی و جامعه دینی در راستای برقراری سلامتی و مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: امیدواریم خداوند به همه مبتلایان به ویروس کرونا شفای عاجل و تندرستی عطا کند و شاهد ریشه کنی ویروس منحوس کرونا باشیم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا