اماکن عمومی سرپوشیده مرکز نشر گسترده ویروس هستند /کرونا می‌تواند جهش کند

مصطفی گراشی با بیان اینکه بازاریان  با عدم بازگشایی واحدهای صنفی خود مانع حمله گسترده ویروس کرونا به هم استانی های خود شوند، ادامه داد: از سخنرانی دیروز رییس جمهور محترم در سطح جامعه این گونه برداشت شد که واحدهای صنفی باید بازگشایی کنند اما سخنان کارشناسی مدیران بهداشت استان حاکی از آن است که وضعیت کرونا می تواند در استان بوشهر جهش کرده و تعداد زیادی از هم استانی ها را درگیر این بیماری کند.

وی عنوان کرد: از همکاران عزیزم می خواهم که با ازخودگذشتگی باعث قطع زنجیره انتقال این بیماری شوند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر خطاب به مردم هم گفت: زمان خرید در طول سال بسیار زیاد است، اتاق اصناف مرکز استان با متصدیان مدیریت شهری در حال رایزنی برای برپایی بزرگترین جشنواره فروش و جشن های گسترده در بازار بعد از فروکش کردن کرونا است به همین دلیل از شما عزیزان می خواهم خرید خود را در زمان برپایی آن جشنواره انجام دهید.

به گزارش روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، گراشی تاکید کرد: از آنجا که اماکن عمومی سرپوشیده از جمله مراکز نشر گسترده ویروس کرونا هستند همچنان از بازاریان عزیزی که در مجتمع های تجاری فعالیت می کنند درخواست دارم که فعالیت صنفی خود را به حالت تعطیل درآورند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: از متصدیان محترم واحدهای صنفی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می کنند هم درخواست می کنیم که با رعایت کامل موازین بهداشتی اقدام به کار و کسب کنند.

این مسئول تصریح کرد: از اعضای اتحادیه های محترم طلا و جواهر و مشاورین املاک که بعد از اعلام بازگشایی بازار اعلام کردند همچنان واحدهای صنفی خود را بازگشایی نمی کنند تا ویروس کرونا در جامعه بیشتر منتشر نشود تشکر می کنم.

عمان ۸ پروژه انرژی‌های تجدیدپذیر راه اندازی می‌کند
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =

دکمه بازگشت به بالا