تغییر مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت

عباس عظیمی که مخالفتی جدی با ادغام موسسه هنرمندان پیشکسوت داشت، در گفت‌وگویی با ایسنا اظهار کرد، براساس نامه‌ای که ظهر امروز دریافت کرده، پایان مأموریتش در موسسه اعلام شده و فردا باید خود را به بخش اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی کند.

او درباره جزئیات جلسه‌ هیأت امنای مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با معاون هنری (سبد مجتبی حسینی)  و خبر لغو ادغام موسسه هنرمندان پیشکسوت با بنیاد رودکی بر مبنای همین جلسه که عصر امروز، سه‌شنبه ۱۳ اسفندماه منتشر شد، توضیح داد: خوشبختانه دیگر صحبتی از ادغام نیست و اگرچه از جزئیات این تصمیم مطلع نیستم، اما دست‌کم در ظاهر قرار بر این شده که دیگر ادغام وجود نداشته باشد و موسسه به سمت اصلاح اساسنامه و رفع نواقص حرکت کند تا در شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح شود و ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

وی در پاسخ به این که اصلاح اساسنامه را خودش به عنوان مدیرعامل و هیات مدیره موسسه باید انجام دهند، گفت: واقعیت این است که من باید به وزارتخانه برگردم و ماموریتم از فردا در موسسه تمام می‌شود. البته به طور قانونی تا پایان اسفند عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه بودم اما بدون این که در جریان باشم، با نامه‌ای که امروز ظهر دریافت کردم پایان ماموریتم در موسسه زودتر از موعد اعلام شد و باید فردا به وزارتخانه مراجعه کنم تا مشخص شود چه کار کنم، چون به هر حال حدود ۲۸ سال سابقه کار در وزارت فرهنگ را دارم.

عظیمی با تاکید بر این که «نکته مهم درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت این است که موسسه به صورت مستقل بتواند به وظایف خود عمل کند»، درباره اینکه چه کسی جایگزین او خواهد شد، گفت: تا این لحظه هیچ اطلاعی ندارم، نه از هیات مدیره و نه از مدیرعامل جدید. اصلا نمی‌دانم آیا هیئت مدیره فعلی در جریان این تغییر بوده یا خیر که بعید می‌دانم مطلع بوده باشند اما گویا تغییراتی در هیئت مدیره ایجاد می‌شود و احتمالاً از اعضای قبلی تعدادی هستند و تعدادی هم جایگزین خواهند شد.

فیلم‌نامه‌نویسان کارمند صندوق اعتباری هنر نیستند!
هم اکنون بخوانید

او در پایان از هنرمندان پیشکسوت عضو این موسسه هم خواست که این روزها به فکر این باشند که ویروس کرونا آن‌ها را دچار مشکل نکند چون هیچ چیز دیگری مهم نیست. 

وی همچنین بیان کرد که موسسه هنرمندان پیشکسوت حتما از قبل بهتر عمل می‌کند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =

دکمه بازگشت به بالا