معاون استاندار سیستان و بلوچستان: اطلاع رسانی شفاف از شایعات جلوگیری می‌کند

 علی زینی‌وند در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی، اصحاب رسانه و رابطین و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی با رعایت همه جوانب چهارچوب‌هایی را تدوین می‌کند که همه رسانه‌های رسمی ملزم به رعایت آن هستند.

وی گفت: باید از طریق فرهنگ سازی سوداگری اقتصادی و سودجویی برطرف شود زیرا مبارزه با احتکار و چیزی که به سلامت مردم بستگی دارد بسیار مهم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه جای کشور درگیر ویروس کرونا هستند که باید اطلاع رسانی لازم برای مقابله با این ویروس به مردم انجام شود.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان از استان‌های با چالش از لحاظ زیرساخت است اما با وجود پنج هزار کیلومتر فیبر هوایی خوشبختانه کوچکترین اخلالی در برگزاری انتخابات نداشتیم.

زینی‌وند گفت: برای اولین بار در استان شاهد دستگاه الکترونیکی احراز هویت بودیم که عملکردی بسیار مطلوب داشت.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم این استان با حضور هوشمندانه و پرشور خود بار دیگر برگ زرینی برای این منطقه به ارمغان آوردند و افتخار می‌کنیم که انتخاباتی شفاف و در سلامت کامل با همراهی مردم برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: درصد مشارکت نسبت به ادوار گذشته تا حدودی پایین‌تر بود اما نسبت به کشورهای دیگر بسیار قابل قبول بوده است.

وی بیشترین مشارکت انتخابات در سیستان و بلوچستان را در دلگان و کمترین کاهش مشارکت را در زاهدان عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه سراوان و چابهار با افزایش مشارکت نسبت به دوره‌های قبل روبرو بودیم.

انتهای پیام

کشف ۱۵ تن مواد مخدر در هفته سوم مهر ماه در کشور
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + دو =

دکمه بازگشت به بالا