فردا ۲۰ هزار کیت آزمایش کرونا به ایران می‌رسد


فردا ۲۰ هزار کیت آزمایش کرونا به ایران می‌رسد

سخنگوی وزارت‌خارجه گفت: اولین محموله دولت چین شامل حدود ۲۰ هزار کیت آزمایش کرونا و برخی لوازم دیگر فردا وارد ایران خواهد شد

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سید عباس موسوی در تشریح اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در زمینه کمک به اقدامات بخش پرتلاش بهداشت و درمان کشورمان برای مبارزه با ویروس کرونا گفت: بلافاصله پس از تأیید انتشار ویروس کرونا در کشور، وزارت امور خارجه نیز با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا، در کنار وزارت بهداشت پیگیری ابعاد بین‌المللی موضوع از جمله تأمین نیازهای پزشکی را در دستور کار قرار داده است.

موسوی افزود: در این ارتباط دریافت کمک‌های داوطلبانه از کشورهای دوست پیگیری شده که به تدریج در حال نهایی شدن است. اولین محموله در این زمینه توسط دولت و صلیب سرخ چین تهیه شده که شامل حدود ۲۰ هزار کیت آزمایش کرونا و برخی لوازم دیگر است که براساس اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی انجام شده فردا با یک پرواز ویژه هواپیمایی ماهان وارد کشور خواهد شد.

موسوی با قدردانی از کمک‌های سخاوتمندانه دولت و مردم چین افزود: جزئیات بیشتر در مورد کمک‌های چین و سایر کشورهای دوست را پس از نهایی شدن به آگاهی هم میهنان خواهیم رساند.

مجلس باید تکلیف «قرنطینه» را مشخص می‌کرد اما تعطیل شد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا