پیکر مطهر سرباز شهید احمد توکلی در قرچک تشییع می‌شود

به گزارش ایسنا، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتطامی شرق استان تهران در مراسم وداع با پیکر شهید احمد توکلی که در مسجد جامع قرچک برگزار شد، گفت: امروز آن چیزی که جامعه نیاز دارد گسترش روحیه ایثارگری، سلحشوری و شهادت‌طلبی است.

وی افزود: ما امروز احمد توکلی را از دست نداده‌ایم بلکه از امروز این شهید بزرگوار را پیدا کرده‌ایم.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اظهار کرد: دشمن در کنار تحریم‌های ظالمانه‌ای که با بمباران تبلیغاتی و استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنتی که دارند، به گونه‌ای بر ملت ما حمله و هجمه خبیثانه می‌برند تا با سیاه‌نمایی‌های خودشان مردم را از انقلاب و نظام گریزان کنند. اما دیدید که با تمام هجمه‌هایی که بر این کشور داشتند، اما ملت غیور ایران اسلامی در روز جمعه دوم اسفند با مشارکت در انتخابات در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه آفریدند و حمایت خودشان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرای خودشان اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: همه عزیزانی که در انتخابات شرکت کردند و با هر رایی که دادند، تیری بر چشمان دشمن شلیک کردند و آن‌ها را از  انقلاب و از این‌که بتوانند صدمه بزنند ناامیدتر از هر روز کردند.

عزیزی ادامه داد: شهادت این شهید غیور اسلام را به فرمانده معزز و مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

مقام ارشد انتظامی شرق استان تهران گفت: آنچه که می‌تواند در برابر ناتوی فرهنگی بایستد و باعث شود که هجه‌های خبیثانه و ناجوانمردانه همه ایادی استکبار علیه ملت شریف ایران اسلامی تاثیرگذار نباشد، همین خط سرخ شهادت حسینی(ع) است که می‌تواند یک سپر مطئمن و ایمن‌کننده مردم و انقلاب در برابر این هجمه‌ها باشد.

نمایشگاه عکس «حماسه دی» در فرهنگسرای اخلاق
هم اکنون بخوانید

سردار عزیزی گفت: خداوند را شاکر هستیم که در این مقطع حساس از انقلاب به ما توفیق داده‌ است تا لباس سربازی و در رکاب ولایت‌بودن را بر تن کنیم و با افتخار بذل جان کنیم که شما ملت عزیز ایران اسلامی دارای امنیت و بیش از بیش عزتمند باشید.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا