فداکاری تاریخی کادر درمانی قم / از روز اول ابتلای کرونا با مردم صادق بودیم

محمد رضا قدیر امروز در جمع رسانه های استان قم گفت:  در روزهای اخیر تمام کادر درمانی استان با فداکاری مثال زدنی و تاریخی خود را سپر بلای این بیماری کردند تا به نجات بیماران بپردازند.

وی گفت: بسته پیشنهادات و الزامات عبور از بحران کرونا به استانداری پیشنهاد شده است ولی در آخرالامر استاندار و مسئولان امر هستند که نظر نهایی رااتخاذ خواهند کرد.

وی اظهارکرد: از نظر پزشکی باید از هرگونه مجالسی که جمع کثیری از انسان ها در یک فضای بسته حضور می یابند در شهر جلوگیری شود تا به شرایط متعادل در کنترل این بیماری برسیم. در این زمینه پیشنهاداتی نیز از جمله تعطیل شدن تمام همایش ها و اعتماد نو به نقل از برنامه های بزرگ فرهنگی نیز ارایه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: بنده از روز اول سعی کردم با مردم صادق باشم. به هیچ عنوان سعی نکردیم از زیربار مسئولیت اجتماعی و سازمانی خود شانه خالی کردیم وبا اطلاع رسانی گسترده مردم و مسئولان برای مواجهه با این بیماری بسیج شدیم.

وی با اشاره به این نکته که مردم می‌توانند با رعایت اصول بهداشتی در مقابل شیوع این بیماری مقابله کنند، گفت: در این شرایط متاسفانه برخی با رفتارهای غیرمسئولانه خود ذهنیت مردم را تخریب کرده و سعی می کنند که با بیش از حد بزرگنمایی این ویروس خطرات و آسیب ها را به حداکثر می رسانند.

وی اظهارکرد: در زمینه انتخابات نیز سعی داریم که با مشارکت همه دستگاه ها تمام تمهیدات بهداشتی لازم را اتخاذ کنیم که مردم با خیال راحت در این عرصه نیز حضور یابند.

حضور ۳۸۰ عضو هیات علمی دانشگاه در کلان بیمارستان هوشمند حضرت مهدی (عج)
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =

دکمه بازگشت به بالا