تصمیمات مهمی که هنوز از درب بسته جلسات بیرون نیامدند

پس از شیوع بیماری کرونا و مثبت اعلام شدن نمونه‌های تایید شده از سوی مقامات علوم پزشکی و ووزارت بهداشت، از غروب روز گذشته جلسات سخت و فشرده مدیران استان و معاون وزیر بهداشت در خصوص کنترل این بیماری برگزار شده است.

اختصاص دو بیمارستان در قم برای قرنطینه مبتلایان به این بیماری. تلاش‌های پیشگیرانه و کنترلی و نشر این مباحث و مطالب از سوی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان در روز پنجشنبه، ورود گسترده ماسک به قم، تلاش برای خالی کردن مناطق پرتردد و… از جمله اقدامات سریعی بود که در این زمینه انجام شد.

در همین رابطه شایعه‌های بسیاری مبنی بر تعویق انتخابات در قم، تعطیلی گسترده مدارس و دانشگاه‌ها و حتی قرنطینه شدن کامل شهر قم در فضای مجازی دست به دست و نقل به نقل می شد که همین مسایل باعث شد که ستاد بحران زیستی استان قم با حضور مدیران ارشد ملی و استانی برگزار شود.

اعلام دیشب استاندار قم مبنی بر عدم اظهار نظر هریک از مدیران در این خصوص غیر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی باعث شد که اخبار به شکل کاملا قطره چکانی به رسانه‌ها تزریق شود. تصمیمات مهم هم اکنون در جلسات استانداری در حال اتخاذ است که به محض اطلاع از این تصمیمات نتایج به اطلاع عموم می‌رسد.

انتهای پیام

توضیحات نماینده مهاباد در مورد طرح جدید بازنشستگی پیش از موعد
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا