دوربین‌های صداوسیما در انتخابات کجا مستقر می‌شوند؟

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی معاونت سیما، شبکه‌های سراسری ویژه اعتماد نو به نقل از برنامه‌هایی را برای روز جمعه (دوم اسفند ماه) پیش‌بینی کرده‌اند.

*** «خیابان ایران» در شبکه یک

ویژه اعتماد نو به نقل از برنامه «خیابان ایران» از ساعت ۷ صبح و با اجرای مهدی آقا بیگی، رحمان نظام اسلامی و رضا امیر احمدی به طور زنده روی آنتن خواهد رفت و تا حوالی ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت. در این اعتماد نو به نقل از برنامه همچنین برای نمایش مردمی در این همایش انتخاباتی، ارتباط تصویری با گزارشگران در تهران و همه مراکز استانی صدا و سیما برقرار می شود.

«خیابان ایران» به تهیه‌کنندگی مجید بهرامی مقدم و مقداد مومن نژاد؛ که از پخش شبکه یک روی آنتن می رود در این روز میزبان جمعی از خوانندگان محلی سراسر کشور خواهد بود تا با گویش‌های مختلف ایران زمین سرودهایی را به طور زنده اجرا خواهند کرد.

همچنین دوربین‌های شبکه در «حسینیه امام خمینی (ره)»، «وزارت کشور»، «مسجد ابوذر»، «شهر ری» و «مصلی تهران» مستقر است و ارتباط زنده تصویری برقرار خواهد کرد.

*** «فردایی بهتر» در شبکه دو

شبکه دو سیما با اعتماد نو به نقل از برنامه «فردایی بهتر» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی پنجشنبه (۱ اسفند) از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ و ۲۱ تا ۲۱:۳۰ و جمعه (۲ اسفند) همزمان با انتخابات از ساعات اولیه رای‌گیری تا پایان آن از ساعت ۸ تا ۲۲:۳۰حضور مردم پای صندوق های رای را به تصویر می‌کشد.

این اعتماد نو به نقل از برنامه در دو بخش استودیویی و بیرونی پخش می‌شود. در بخش استودیویی که با اجرای محمد جعفر خسروی و محسن آزادی روی آنتن می رود، تصاویری از حضور مردم نمایش داده می شود.

همچنین دوربین‌های این شبکه با استقرار در پایگاه‌های رای‌گیری «ورامین» به تهیه‌کنندگی مهدی تاجیک و با اجرای رزیتا قبادی و «مسجد لرزاده» به تهیه کنندگی مصطفی دواتگر و با اجرای پوریا پویا حضور مردم را به تصویر می‌کشند.

«پرورش گل رز» سوژه جدیدترین قسمت «میشه که بشه»
هم اکنون بخوانید

*** «رای ما» در شبکه سه

دوربین‌های شبکه سه سیما با ویژه‌اعتماد نو به نقل از برنامه «رای ما» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی در روز جمعه از ساعت ۸ صبح حضور مردم را نمایش می‌دهد.

این اعتماد نو به نقل از برنامه در دو قسمت استودیویی و بیرونی حضور مردم را نشان می‌دهد. «مسجد النبی (ص) نارمک» و «مسجد امام حسین (ع)» واقع در میدان امام حسین از جمله اماکنی هستند که دوربین‌های این شبکه تصاویری از رای گیری مردم ثبت می‌کنند. مجریان شبکه با حضور هنرمندان و خوانندگان با مردم همراهی می‌کنند.

همچنین در بخش استودیویی این اعتماد نو به نقل از برنامه که با اجرای پیمان طالبی، احمد اکبر نژاد و میثم آقابیگی همراه است، تصاویری از رای گیری کل شهرستان‌ها پخش خواهد شد.

*** «حضور ملی»شبکه پنج

«حضور ملی» عنوان ویژه اعتماد نو به نقل از برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیماست که روز جمعه (۲ اسفند ماه) همزمان با برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری (در ۵ استان تهران، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و فارس) بر روی آنتن می‌رود.

«حضور ملی» به تهیه‌کنندگی شهرام نسترن راد از ساعت ۷صبح تا پایان زمان رای گیری از شبکه پنج پخش می‌شود.

واحد سیار شبکه پنج سیما با استقرار در «مسجد جامع شهریار»، «مسجد جامع نازی آباد» و «حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)» مستقر است.

بیشتر مجریان شبکه پنج در این اعتماد نو به نقل از برنامه حضور خواهند داشت و ارتباط با مراکز استانها، موسیقی تصویر، میان اعتماد نو به نقل از برنامه و…. از بخش های این ویژه اعتماد نو به نقل از برنامه است.

***  شبکه قرآن و معارف

شبکه قرآن در اعتماد نو به نقل از برنامه‌ای به صورت ویژه از ساعت ۸ صبح تا ۲۲:۳۰ و در نوبت‌های مختلف با به تصویر کشیدن حضور مردم در انتخابات به روی آنتن می‌رود. دوربین‌های این شبکه در «حرم امام زاده صالح (ع) و «مجسد جامع لویزان» مستقر هستند.

تامین ۳۵ هزار قطعه زمین برای مسکن ایثارگران
هم اکنون بخوانید

*** «مثبت سلامت» در شبکه سلامت

اعتماد نو به نقل از برنامه «مثبت سلامت» در روز جمعه از ساعات اولیه رای‌گیری پخش می‌شود. این اعتماد نو به نقل از برنامه در طول روز با مراکز رای گیری متعدد در سراسر کشور ارتباط گرفته و اخبار انتخابات را پوشش می‌دهد.

ارتباط با مسوولان برگزاری انتخابات و اطلاع رسانی در زمینه اطلاعیه های وزارت کشور و… از دیگر بخش های «مثبت سلامت» در این روز خواهد بود. در کنار پیگیری اخبار و اطلاعات انتخاباتی پخش موزیک ویدئو و تصاویر ارسالی مخاطبان، مجری پیام های مردمی را نیز می‌خواند.

*** «اولی‌ها» در شبکه امید

ویژه اعتماد نو به نقل از برنامه «اولی‌ها» از ساعات اولیه صبح تا پایان زمان رای گیری مابین اعتماد نو به نقل از برنامه های شبکه امید به صورت زنده پخش خواهد شد.

این ویژه اعتماد نو به نقل از برنامه به تهیه‌کنندگی امید کوثرطلب با اجرای رامتین چیت‌سازان و محمد میرزازاده در استودیو و با حضور میهمانان ویژه روی آنتن شبکه امید می‌رود.

 تهیه گزارش و گفت‌و گو با نوجوانان رای اولی حاضر در شعبه های مختلف اخذ رای، پیگیری اخبار لحظه به لحظه انتخابات و همچنین ارتباط مستقیم با شعب رای گیری دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها، بخش‌های مختلف این اعتماد نو به نقل از برنامه خواهد بود.

دوربین های شبکه امید در روز جمعه با امکان پخش زنده ارتباط اینترنتی و ارتباط از مدارس مختلف «شهر قدس» را پخش خواهد کرد.

***  شبکه تماشا

شبکه تماشا از ساعت۸ صبح با اجرای اشکان تفنگ سازان و لعیا انوری مشارکت مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پوشش خواهد داد.

*** پوشش شبکه افق در انتخابات

شبکه افق پوششمردم در پای صندوق‌های رای را از تهران و دیگر مراکز استان‌ها، در دستور کار دارد. همچنین گزارش‌های مردمی نیز به صورت میان‌اعتماد نو به نقل از برنامه از این شبکه پخش می شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا