امیر سرلشکر موسوی سالروز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت


امیر سرلشکر موسوی سالروز نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی به امیر سرتیپ نصیرزاده نوزدهم بهمن، سالروز نیروی هوایی ارتش را به ایشان و آحاد کارکنان غیور نیروی هوایی الهی تبریک گفت.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ نصیرزاده

فرمانده محترم نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نوزدهم بهمن یاد آور حماسه کارکنان انقلابی و بصیری است که در اوج خفقان نظام ستم شاهی برای مبارزه با نظام سلطه همت کرده و با توکل به خدای یکتا و بهره‌مندی از کلام نورانی امام خمینی( ره ) و روحانیت پیشرو و با انگیزه ای معنوی و الهی با حضور در مدرسه علوی و بیعت با سکان‌دار انقلاب، علاوه بر سرعت بخشیدن به روند پیروزی انقلاب، نام خود را بر بلندای تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت رساندند و جلوه ای از ارتش مکتبی و انقلابی را به معرض نمایش گذاشتند.

بی تردید نام نیروی الهی برای حافظان آسمان ایران اسلامی بسیار زیبنده است و مردان بلند پرواز و ولایی این نیروی خوشنام در سالهای پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به ویژه دوران دفاع مقدس کارنامه‌ای درخشان از ایثارگری و فداکاری خود رقم زدند و در عرصه خودکفایی نیز گام‌های بلندی را برداشته‌اند.

امروز به لطف الهی و همت فرماندهان، خلبانان و کارکنان شریف نیروی هوایی ارتش، این نیرو در همه صحنه‌های حساس از جمله امداد رسانی به مردم شریف ایران در حوادث طبیعی و حضور موثر در جبهه مقاومت و دفاع از حریم آل‌الله صلوات الله علیهم اجمعین خوش درخشیده‌اند و با این اقدامات ارزشمند خود افتخارات بزرگی را برای کشور، ارتش و مردم عزیزمان به ثبت رسانده‌اند.

رئیسی سه قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
هم اکنون بخوانید

اینجانب ضمن تبریک این روز خجسته به آحاد همرزمانم در نیروی هوایی و خانواده‌های محترمشان و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن نیروی الهی، بهروزی و سرافرازی ایران عزیز تحت هدایت فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی )را از درگاه احدیت خواستارم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا