حفظ امنیت شغلی کارگران برای دولت خیلی مهم است


حفظ امنیت شغلی کارگران برای دولت خیلی مهم است

رئیس دفتر رئیس جمهور روز پنجشنبه در مراسم راه اندازی مجدد خط تولید کارخانه چوب و کاغذ مازندران بعد از حدود ۶ سال توقف فعالیت گفت: بسیار خوشحالم از اینکه این واحد تولیدی بزرگ که یکی از محصولات مهم مورد نیاز کشور یعنی کاغذ را تولید می‌کند با تلاش‌های انجام شده در سطح استانی و ملی دوباره به چرخه تولید بازگشته و کارگران شاغل در این واحد تولیدی مشغول به فعالیت شدند.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، محمود واعظی اظهارداشت: اینکه کارخانه ای به این بزرگی با امکانات فراوان که محصول آن جزو کالاهای اساسی و ضروری کشور است، با مشکل مواجه شده بود،  ناراحت کننده بود و  با دستور رئیس جمهور برای حل مشکل این کارخانه و در پی آن جلسات متعدد کارشناسی به ریاست معاون اول رئیس جمهور و مدیران استان، امروز خوشحالیم که با پیگیری‌های انجام شده ، این کارخانه دوباره در مدار تولید قرار گرفت.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه برای دولت  خیلی مهم است که کارگران عزیز کشور برای آینده شغلی خود احساس امنیت داشته باشند، گفت: کارگران عزیز باید مطمئن باشند که سیاست دولت ادامه روند فعالیت واحدهای تولیدی است و سیاست دولت در این زمینه جدی است.

واعظی تاکید کرد: به ویژه در شرایط امروز که دشمنان و در راس آنها آمریکا به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق اقتصاد کشور هستند راه حل مقابله و ناکام گذاشتن دشمنان ، فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی غیرفعال است.

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه ستاد تسهیل استان در این زمینه به خوبی عمل کرده است، گفت: استان مازندران با مردمان خوب و پرتلاشش لایق خدمات بیشتر دولتمردان است و ما نیز تمام تلاش خود را برای حل مشکلات استان همچنین مشکلات مطرح شده در مورد این واحد تولیدی برای فعالیت صددرصدی و کامل انجام خواهیم داد.

ظریف درگذشت پدر همسر ولایتی را تسلیت گفت
هم اکنون بخوانید

شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران واقع در شهرستان ساری از سال ۱۳۷۵ با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶۰۰ میلیون دلار و اشتغال ۱۳۰۰ نفر با ظرفیت اسمی‌تولید ۱۷۵ هزار تن کاغذ در سال فعالیت خود را آغاز کرد. این واحد تولیدی از سال ۹۳ به دلیل کمبود نقدینگی، عدم اعطای تسهیلات با نرخ متناسب، انباشت زیان سنواتی ، محدودیت تامین منابع تولید به واسطه طرح تنفس جنگل، بدهی مالیاتی، تامین اجتماعی و برق و گاز مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت و محرومیت قانونی فعالیت شد.

از ابتدای سال ۹۸ و بنا به دستور رئیس جمهور با استقرار تیم مدیریتی جدید و هماهنگی به عمل آمده در قالب مصوبات ستاد تسهیل استان و پیگیری‌های ملی و استانی این واحد تولیدی از ابتدای دی ماه فعالیت مجدد خود را آغاز کرد. در صورت فعالیت طبیعی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران و حل مشکلات این واحد تولیدی و دریافت مطالبات معوقه‌اش از سازمان جنگلها و مراتع به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان که خواسته اصلی مدیرعامل و کارکنان این کارخانه است، این واحد تولیدی قادر خواهد بود صددرصد کاغذ مورد نیاز مطبوعات کشور ، ۳۰ درصد کاغذ مصرفی صنعت چاپ و تحریر مورد نیاز کشور و ۳۰ درصد کاغذ مقوایی مورد نیاز کشور را تامین کند.

دکتر واعظی همچنین قبل از حضور در مراسم اغاز فعالیت دوباره این واحد تولیدی، از پایانه در حال ساخت صادرات محصولات کشاورزی ( روماک ) در شهرستان جویبار بازدید کرد.

این پایانه که فاز اول ان در زمینی به مساحت ۳۱ هزار متر مربع شامل سالن های مجهز دستگاه های خنک کننده و سرماساز  در حال تکمیل است، کلیه امکانات تاسیسات و تجهیزات لازم برای اماده سازی، نگهداری، بازاریابی محصولات کشاورزی جهت تنظیم بازار داخلی و‌توزیع مدرن علمی محصولات کشاورزی و شیلات و تسهیل و تسریع در صادرات را بطور یکپارچه فراهم می نماید.

تشبیه سیاستمداران غربی به «سگ هار» و «گرگ خونخوار» توسط رهبر انقلاب
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دو =

دکمه بازگشت به بالا