مدیر عامل جدید گروه توسعه ملی منصوب شد

به گزارش ایسنا، سیدمهدی سدیدی که پیش از این مسوولیت مدیر عاملی این مجموعه اقتصادی را بر عهده داشت، در مراسم معارفه امیر تقی خان تجریشی گفت: گروه توسعه ملی یکی از پهناورترین هلدینگ‌های کشور از نظر تعداد شرکت‌ها و تنوع صنایع است.
وی با بیان اینکه کارنامه کاری این مجموعه به واسطه بورسی بودن شرکت‌ها روشن و شفاف است، اضافه کرد: شرکت ابریشم کاشان پس از دو دهه توقف فعالیت‌، احیا و شرکت ایران پوپلین نیز از زیان خارج شده است.

به گفته وی، در شرایط رشد کنونی اقتصاد و باتوجه به اینکه گروه توسعه ملی در صنایعی فعالیت دارد که در رقابت با بخش خصوصی بوده، حجم تولید کل گروه ۱۱ درصد و میزان فروش آن ۵۰ درصد افزایش یافته است.

در ادامه جلسه، امیر تقی خان تجریشی نیز اظهار کرد: این هلدینگ بر ستون‌های شرکت‌های زیرمجموعه خود استوار شده است؛ بنابراین ایجاد هم‌افزایی میان شرکت‌های تابعه می‌تواند به پیش‌برد اهداف و چشم‌اندازهای گروه توسعه ملی کمک شایانی کند.
مدیرعامل گروه توسعه ملی، بیان کرد: یک شرکت به مثابه یک موجود زنده است و حیات آن بدون آگاهی از روندها، اهداف و اعتماد نو به نقل از برنامه‌های پیشین میسر نیست؛ به همین دلیل، استفاده از تجربیات گذشته راهگشای آینده است.

گفتنی است، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، یکی از شرکت‌های چند رشته‌ای با سرمایه‌ بالغ بر ۱۶۲۵ میلیارد تومان است که سهامدار عمده پتروشیمی شازند، بانک اقتصاد نوین و شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) و توسعه صنایع بهشهر است.

بانک ملی نیز از جمله سهامداران عمده این شرکت است.

اوجی:۱۶.۵ میلیارد دلار قرارداد نفتی جدید امضا شد
هم اکنون بخوانید

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هشت =

دکمه بازگشت به بالا