از رونمایی پوستر «مردن در آب مطهر» تا چند خبر سینمایی دیگر

پوستر فیلم سینمایی « مردن در آب مطهر » ساخته برادران محمودی رونمایی شد.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فیلم، پوستر فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر» به نویسندگی و کارگردانی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی که توسط محمد موحدنیا طراحی شده است در آستانه نمایش در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

«مردن در آب مطهر» ۱۷ بهمن ماه  ساعت ۱۹:۳۰ در پردیس سینمایی ملت برای اهالی رسانه نمایش داده می شود.

علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا ، صدف عسگری و سوگل خلیق علیرضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار ، پیمان مقدمی،مهتاب جعفری ،فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی ،فاطمه میرزایی و علیرضا مهران بازیگران این فیلم هستند.

 عاشقانه تازه برادران محمودی قصه چند جوان مهاجرافغان را روایت می کند که قصد رفتن به اروپا رادارند .

در خلاصه داستان فیلم آمده است:

هر بلایی که سرعشق می آید از دربه دریست

رونا: حامد

ازدریا نترسی ها

از هر چی بترسی بلای جونت میشه

حامد: نمی ترسم

سارا رسول‌زاده به «هفت» پیوست

پس از علی نصیریان و بابک کریمی، سارا رسول‌زاده بازیگر فیلم سینمایی «هفت» شد.

پس از حضور علی نصیریان و بابک کریمی در فیلم سینمایی «هفت»، سارا رسول‌زاده اولین بازیگر زنی است که به این پروژه پیوست.

سارا رسول‌زاده تئاتر حرفه‌ای را در سال ۱۳۸۹با دکتر علی رفیعی آغاز کرد و در آخرین کار وی کاندید بهترین بازیگر جشن شب بازیگر شد و با کنسرت تئاتر مادر هزارساله اثر علی قمصری در فستیوال (زن شرقی) FeminEast حضور داشت. پس از آن در سریال پرده نشین بهروز شعیبی و سریال عاشقانه منوچهر هادی به ایفای نقش پرداخت و کاندید بهترین بازیگر زن جشن حافظ برای بازی در عاشقانه شد. همچنین فیلم «هفت» اولین حضور سارا رسول‌زاده در سینما خواهد بود.

ابتلای خانوادگی یک ستاره سینما به کرونا
هم اکنون بخوانید

فیلم سینمایی «هفت» اولین تجربه کارگردانی فرشاد گل‌سفیدی به تهیه‌کنندگی محمد کمالی‌پور و نویسندگی احمد رفیع‌زاده است که در بهار ۹۹ تولید خواهد شد.

«ما که هستیم » ابوالحسن کیوان از نیمه گذشت
 
‏‎ فیلمبرداری فیلم سینمایی «ما که هستیم؟» به کارگردانی و تهیه کنندگی «ابوالحسن کیوان» که اواسط آذرماه در تهران و شیراز آغاز شده بود به نیمه رسید.
‏‎
فیلم سینمایی «ما که هستیم»، سومین اثر سینمایی ابوالحسن کیوان، از اواسط مهرماه در تهران(اطراف دماوند) و نیز شیراز(تخت جمشید و حافظیه) مقابل دوربین رفته است. براساس اعتماد نو به نقل از برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری تا اواخر بهمن ماه به طول می‌انجامد.

«ما که هستیم؟» به طرح یکی از مسائل مهمی که ما امروز با آن روبرو هستیم می‌پردازد؛  بحران هویتی که در درون ‌مان جریان دارد. ما که هستیم؟ سوالی که بهرام، شخصیت اصلی داستان، از خودش می‌پرسد. من کی هستم؟ و می‌تواند سوال هر فرد دیگری در جامعه باشد. و پشت این سوال، سوال دیگری برایش پیش می آید که «ما که می توانستیم باشیم؟»

در خلاصه داستان فیلم آمده است: بهرام، فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست رفته می‌بیند. این مسائل درون او را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند. بهرام یک شخصیت پرسشگر دارد. او می خواهد بداند و پاسخی در خور و نه سطحی برای آنچه که از او دزدیده شده، بیابد…

کاراکترهای «چرند و پرند» دهخدا زنده می شوند
هم اکنون بخوانید

ابوالحسن کیوان، کارگردان این فیلم؛ نقاش، مجسمه‌ساز، معمار و فیلمساز ایرانی است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در دانشگاه «تیف کالج» به تحصیلات خود ادامه داد.

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر ، مهدی‌خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پور رستمی، معصومه دشتی، شیما الله ‌بیگی، آزاد پاسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیام و هنرمند خردسال، تلما رفعت خواه تشکیل می‌دهند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از:مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سجادیان، مدیرصدابرداری: میثم حسنلو، مدیر تولید: نریمان اقبالی، دستیار کارگردان و اعتماد نو به نقل از برنامه ریز: بهارک فرامرزی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی – خاطره فخرآبادی، منشی صحنه: سحر عقیقی، مدیر تدارکات: علی رفعت خواه، گریم:الهه عالی حسینی، دستیار گریم رضا سالاری، لباس: سارا ولی پور. عکس: الهه حسینی، مشاور فرهنگی: سلمان فرخنده و مدیر رسانه: فرنوش آبا.  تهیه‌ کنندگی این فیلم را ابوالحسن کیوان به عهده دارد.
 
انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا