عمر چهل ساله انقلاب نمایانگر عزت و قدرت انقلاب اسلامی است

ماموستا قادر قادری امروز (۷ بهمن) در مراسم افتتاح همایش تبیین و ایده‌پردازی گام دوم انقلاب با حضور ائمه جمعه استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه و کردستان با اشاره به ضروریت حضور جوانان در مساجد و دیگر آموزه‌های دینی اظهار کرد: پیوند نسل جوان امروز با مساجد و دیگر آموزه‌های دینی از ضروریات و نیازهای لازم در عصر حاضر است.

وی عنوان کرد: متأسفانه به دلیل بعضی از عملکردهای نامناسب پیوند نسل جوان با مساجد و آموزه‌های دینی از هم گسسته و همین مسئله باعث خالی بودن مساجد از حضور جوانان پرشور و نشاط است.

قادری با توجه به عمر چهل‌سالگی انقلاب افزود: باید توجه کنیم که در طول چهل سال عمر انقلاب اسلامی در چه زمانی کوتاهی کرده‌ایم که تا این اندازه جوانان با افکار و تفکر مذهبی فاصله گرفته‌اند.

امام جمعه پاوه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری درپایان دهه چهارم و ابتدای دهه پنجم انقلاب برای گام دوم توصیه‌هایی اعم از علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال، آزادگی و اقتصاد داشته‌اند.

وی در پایان یادآور شد: در بیانیه گام دوم بر وحدت تاکید بسیار شده چرا که بسیاری از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم از نبود وحدت سرچشمه می‌گیرد و جامعه روحانیت در تحقق این هدف نقش بسیار موثری خواهند داشت.

انتهای پیام

ترور حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس تروریسم دولتی بود
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا