اخلاص، عمل صالح و شجاعت از خصوصیت‌های بارز سردارسلیمانی بود


اخلاص، عمل صالح و شجاعت از خصوصیت‌های بارز سردارسلیمانی بود

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با تاکید بر این که اخلاص، عمل صالح و شجاعت از خصوصیت‌های بارز سردار سلیمانی است گفت: شاید سال‌ها به طول انجامد تا همگان دریابند که حاج قاسم با شجاعت و تدابیر خود چه بلایی سر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها آورد و چه عظمتی را به امت اسلام بخشید.

به گزارش اعتماد نو به نقل از ایلنا، سرتیپ دوم رمضان شریف در هجدهمین یادواره ۴۸ شهید پایین گنج افروز بابل در مصلی این شهر با اشاره به ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: همه کسانی که سردار سلیمانی را در سنگرها و خاکریزها دیده بودند وی را به شجاعت وایثار در عرصه نبرد و رویارویی با دشمن می‌شناختند؛ اما شخصیت حاج قاسم فراتر از آن که ما دیدیم بود.

وی افزود: ویژگی های شخصیتی و فضائل اخلاقی حاج قاسم بود که چنین عزتی را به این سرباز ولایت و امت داد و شهادتش رستاخیزی کم نظیر را بوجود آورد.

سردار شریف با بیان اینکه در میان خیل عظیم تشییع‌کنندگان، جمعیت زیادی را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دادند و همه می‌گفتند که ما قاسم سلیمانی هستیم، تصریح کرد: این اتفاقات نشان‌دهنده اخلاص حاج قاسم و نفوذ وی در دل جوانان بود.

سخنگوی سپاه  در ادامه تصریح کرد: سردار سلیمانی همواره تلاش می‌کرد منویات مقام معظم رهبری را به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی کند و با همه افراد جامعه و مسئولان با تواضع برخورد می‌کرد و خداوند نیز به این همه اخلاص جواب مثبت داد.

سردار شریف با بیان اینکه حاج قاسم تمام طراحی‌های آمریکا را در منطقه از سوریه، عراق، لبنان و افغانستان به شکست کشاند، یادآور شد: اگر می‌بینید که رئیس جمهوری آمریکا می‌گوید من دستور ترور سلیمانی را دادم، نشان دهنده عظمت این مرد بزرگ بود که تمام بافته‌های آن‌ها را پنبه کرده بود.

برنامه مدرس خیابانی بررسی شد/ مخالفت وزارت صمت با تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی
هم اکنون بخوانید

وی افزود : شاید سال‌ها به طول انجامد تا همگان دریابند که حاج قاسم با شجاعت و تدابیر خود چه بلایی سر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها آورد و چه عظمتی را به امت اسلام بخشید.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان الگو بودن حاج قاسم را در ولایت مداری، خودسازی، شهامت، شجاعت و گذشتن از خود برای تحقق آرمان های الهی دانست و عنوان کرد: پیش از  خاکسپاری این مرد بزرگ، تخصصی‌ترین و پیچیده‌ترین پایگاه‌های آمریکا در خاک عراق به وسیله موشک‌های سپاه منهدم شد و این تنها یک سیلی پس از به شهادت رساندن این سردار سربلند اسلام بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا