برگزاری همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

به گزارش ایسنا، همایش بین‌المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالن جلسات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قم و با سخنرانی ‌آیت‌الله امامی کاشانی برگزار شد.

آیت الله امامی کاشانی امام جمعه تهران در این مراسم با ذکر این مطلب که انتظار تربیت کننده انسان است، گفت:منتظران فرج امام زمان(عج) برگزیدگان امت هستند و شهید حاج قاسم سلیمانی از نمونه همین برگزیدگان بود و خداوند متعال شهادت او را جهانی کرد.

حجت‌الاسلام الهی نژاد دبیر اجرایی همایش با اشاره به ارسال ۳۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش بیان کرد: ۱۴۰مقاله پذیرش شده است و این مقالات در ۱۱ محور از اندیشه حضرت آیت الله خامنه ای نگاشته شده است.

پنل‌های چهارگانه تخصصی همایش پیش از ظهر امروز برگزار شد که کمیسیون تخصصی اول «مفاهیم و مبانی نظریه انتظار»، کمیسیون تخصصی دوم «جامعه منتظر؛ وظایف، شاخصه ها و کارکردها»، کمیسیون تخصصی سوم «جامعه منتظر: راهبردها و آسیب ها و کمیسیون تخصصی چهارم «نظریه انتظار و تمدن سازی نوین اسلامی» است.

بخش پایانی همایش نیز عصر امروز آغاز می‌ شود که رؤسای کمیسیون های یاد شده به ارائه گزارشی از کمیسیون خود می‌ پردازند و در پایان دکتر محمد اسحاقی نماینده مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای) سخنرانی می‌ کند و سخنران اختتامیه نیز حجت‌الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

انتهای پیام

مرور عملکرد پایگاه هوایی دزفول در جنگ تحمیلی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا