آسمان سمنان از فردا دوباره برفی می‌شود/ بیشترین بارندگی استان در کجا بود؟

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیشترین بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در استان سمنان مربوط به حسین‌آباد کالپوش بوده و رضوان با ۱۳ سانتیمتر و ملاده با هشت سانتیمتر به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وی همچنین به بارندگی‌ها در این استان پرداخت و افزود: بیشترین بارندگی ۲۴ ساعت اخیر این استان در کالپوش با ۱۶ میلیمترثبت شده است،همچنین رضوان با ۱۰٫۳ میلی‌متر و قلعه بالا و نکارمن هر کدام با چهار میلیمتر بارندگی به ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار داشتند.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از کاهش دمای دو تا چهاردرجه‌ای در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: طی امروز سه‌شنبه و اوائل وقت چهارشنبه در برخی نقاط استان و به ویژه در ارتفاعات و نواحی شمالی شاهد بارش پراکنده برف خواهیم بود.
میرشجاع ادامه داد: با ورود موج بارشی ناپایدار دیگری از اواخر وقت چهارشنبه تا اواخر وقت پنج‌شنبه در سطح این استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها عمدتا به صورت برف خواهد بود.
این کارشناس هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه شدت بادها از چهارشنبه تا شنبه هفته آینده در مناطق بادخیز و از جمله در غرب و به خصوص مناطق مرکزی و جنوب غربی استان بیشتر می‌شود ادامه داد: از چهارشنبه تا پایان هفته وزش باد از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام

فراخوان جذب امریه سربازی در دانشگاه علمی کاربردی
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا