ما متولی پرداخت پول نصب انشعابات مسکن مهر نیستیم

محمود محمودزاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تمام تمرکز وزارتخانه این است که باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر که مشکلات حقوقی ندارند هرچه زودتر به متقاضیان تحویل داده شود. در قالب مسکن مهر پروژه‌های متعددی زیر نظر تعاونی‌ها اجرا می شود که اختلافات داخلی آنها مانع اتمام پروژه‌ها شده است. از جمله مشکلات این واحدها پایین بودن آورده  متقاضیان، اختلاف با سازنده، عدم فروش اقساطی و عدم برگشت منابع است.

وی افزود:  برای تکمیل کارهای  زیربنایی و روبنایی مسکن مهر مصوباتی از سوی دولت ارایه  شده که سازمان ملی زمین و مسکن و هم‌چنین مجموعه شرکت عمران شهرهای جدید از منابع خودشان به مسکن مهر کم کنند ولی مجموعه استانداری‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید کمک کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اهتمام شرکت ملی گاز ایران در نصب انشعابات گاز واحدهای مسکن مهر جای تشکر دارد گفت: با وجود همکاری مناسبی که شرکت ملی گاز با سایت‌های مسکن مهر  داشته هیچ‌گاه درخواست پول نکردند و خیلی بی سر و صدا و بی‌ادعا کارها را پیش برده‌اند. این انتظار از سایر دستگاه‌هایی که مسوولیت انشعابات مسکن مهر را بر عهده دارند هم می‌رود.

محمودزاده تاکید کرد: درخصوص سایر شرکت‌های خدماتی، ما به عنوان  وزارت  راه و شهرسازی متولی پرداخت پول نیستیم. یک سری وظایف سازمانی داریم؛ در حالی که پروژه مسکن  مهر برای همه‌ی دولت است و همه دستگاه‌ها باید کمک کنند. بعضی مسائل در حوزه  وظایف ما نیست و منابعی هم طبیعتا  دولت در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای این موضوعات نمی‌گذارد.

انتهای  پیام

۶ برابر شدن سهام تسلا در سال جاری!
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا