قطار نمایشگاه کتاب استانی به خوزستان رسید

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان که روز دوشنبه (۳۰ دی‌ماه) افتتاح می‌شود با ارائه ۹۲ هزار و ۹۷۴ عنوان کتاب در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در ۳ سالن و با حضور ۴۰۹ ناشر داخلی و عرب و ناشران الکترونیک برگزار می‌شود.

بانک عامل مستقر در نمایشگاه مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی در نظر گرفته‌شده برای این نمایشگاه را با ارائه کارت ملی بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد کرد.

در مدت برگزاری این رویداد فرهنگی، اعتماد نو به نقل از برنامه‌های جنبی مختلفی در نظر گرفته‌شده است که می‌توان به برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، نمایش تابلوهایی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، رونمایی از تازه‌های نشر استان، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، شب‌شعر و… اشاره کرد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان از تاریخ ۳۰ دی تا ۵ بهمن‌ماه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

 این نمایشگاه با حضور ناشران داخلی،عرب و ناشران الکترونیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نوابغِ انحصارگرا بُن توسعه‌ی ایران را زدند/ جزم‌اندیشی، آرمان‎شهر را به پَلَشت‌شهر تبدیل می‌کند/ ایدئولوژیِ حکومتِ یک‌دست، شاه را نابود کرد/ ایدئولوژی مخالف با تکثر دانش؛ ضد انسان و ضد جامعه است
هم اکنون بخوانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا