سید حسن نصرالله: حاج قاسم سلیمانی از دلایل پیشرفت عملکرد مقاومت بود

به گزارش ایسنا، به نقل النشره، سید حسن نصرالله این سخنرانی را در هفتمین روز از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران ایراد می‌کند.

سید حسن نصرالله عنوان داشت: طی این هفته از چندین کشور از جمله عراق، یمن، فلسطین و سوریه صحبت‌هایی را در مورد اقدامات قاسم سلیمانی شنیدیم؛ به ویژه از آن کسانی که با این شهید ارتباط داشتند و به خوبی می‌دانستند که چه کارهایی کرده است و چگونه از آنها از حمایت و پشتیبانی کرده و ارتباط او با آنها چگونه بوده است، آنها این حقیقت‌ها را به ملت هایشان بگویند و به جهانیان شرح دهند که این شهید بزرگ، ایران و رهبری‌اش چه کردند، چراکه حاج قاسم به نمایندگی از شخص خود عمل نمی‌کرد، بلکه به نمایندگی از این انقلاب و نظام مبارک و رهبری خردمندانه عمل می‌کرد و بهترین نماینده و فرستاده و پرچمدار به سوی ملت‌ها و کشورهای ما و جنبش‌های مقاومت بود.

وی ادامه داد: واجب است که از جانفشانی‌هایی که شهدا داشته‌اند و در رأس آنها از شهید سپهبد قاسم سلیمانی قدردانی کنیم. از زمانی که ما حاج قاسم را شناختیم، هیچگاه درجه و مقام را احساس نکردیم، بلکه تنها برادری و نیکی را از ایشان دیدیم.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: حاج قاسم روابطش با مقاومت این گونه بود که برای شادی ما شاد می‌شد و برای اندوه ما اندوهگین می‌گشت، او همواره پیشقدم بود و به صورت مداوم به نزد ما می‌آمد. یکی از دلایل توسعه کمی و کیفی عملکرد مقاومت در اواخر دهه ۹۰ که منجر به پیروزی سال ۲۰۰۰ گشت عملکرد و تلاش حاج قاسم سلیمانی بود.

ساعات تعیین کننده در روند تشکیل دولت لبنان
هم اکنون بخوانید

خبر در حال تکمیل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا